A KFC alapító sztorija a közösségi portálokon

Rick Maynard, a KFC PR igazgatója mondta el, hogy milyen szempontok szerint alakították ki megjelenésüket a közösségi oldalakon, illetve népszerűségük további növelése érdekében milyen átalakításokat terveznek 2011-es évre.

A KFC "@kfc_colonel" Twitteres megjelenésével, a "Life Tastes Great" üzenetre közvetítve, valósítja meg a rajongókkal történő kapcsolatfelvételt. A Twitter feed népszerűségének kulcsa, hogy vicces formában tálalja a napi információkat. Egyáltalán nem központi kérdés a termékek eladása, ezzel szemben inkább egyfajta elkötelezettség nélküli kapcsolat-, kétoldalú kommunikáció kialakítására törekszik a rajongókkal.

Ebben a formában sokkal inkább felkelti a figyelmet, s számunkra is több lehetőséget biztosít, mivel a Twitterezés egyfajta "valódi" kommunikációt tesz lehetővé, azzal, hogy nem kizárólag azokra az információkra szorítkozik, amelyet egy cég általánosságban meg kíván osztani a fogyasztóival.

A KFC Facebook oldala rendkívüli fejlődésen esett át, rajongóinak száma hamarosan eléri a 3 milliót. Több mint a világ 100 országában vannak jelen éttermeikkel, s ezt a Facebook oldal valósághűen vissza is tükrözi; az egyik pillanatban még egy Egyesült Királyság-beli rajongó menüvel kapcsolatban feltett kérdéseire válaszolnak, a másik percben pedig egy Iowa Államból segítséget kérő követőnek segít, a hozzá legközelebb lévő KFC étterem meghatározásában.

A Facebook oldalon egyúttal rengeteg - a világ minden tájáról származó - KFC témájú kép jelenik meg, kezdve a Sanders Ezredesnek beöltözött gyerekektől a KFC tetoválással díszített testrészekig...

A KFC aktív Facebookon, Twitteren, YouTube-on és Flickr-en. Ezek mindegyike bizonyítottan alkalmas lehetőség a vásárlókkal való kapcsolatfelvételre, kommunikációra. A felsorolt közösségi oldalak mindegyike olyan eszköz, amelyek lényeges szerepet töltenek be mindennapjaink során.

Büszkék a közelmúltban indult promócióra, melynek keretein belül 20.000. dolláros ösztöndíjban részesítettek egy végzős középiskolást 140 karakteres Twitter alkalmazásáért. A program közel 3000 csipogó alkalmazást generált, s ezzel a fejlesztésével a CNN-től az USA Today-ig, USA-szerte a hírek címoldalán szerepelt. Ezzel rengeteg ember figyelmét felhívta a KFC tudományos ösztöndíjára, melynek keretein belül évente 75 diák 20-20.000. dollár ösztöndíjban részesül. Arra törekednek, hogy a közösségi média nyújtotta kreatív eszközök segítségével fel tudják venni a kapcsolatot családokkal, diákokkal és hogy tudatosítsák bennük, Sanders Ezredes mindig is elhivatott volt az oktatás és a gyermekek iránt.

Az Ezredes születésének 120. évfordulója alkalmából készítettek egy felmérést, melynek eredményeiből világossá vált, hogy számos fiatal elképzelése szerint, az Alapító nem valós személy volt, hanem csupán a vállalat által népszerűsített kitalált ikon.Ezért az egyik legfőbb célkitűzés a 2011-es évre, hogy érdekfeszítő történeteken keresztül osszák meg Sanders Ezredes kalandos történeteit azokkal a rajongókkal is, akik még ezelőtt soha nem hallottak az Ezredesről. Miként egy KFC franchise-átvevő jellemezte; "az Ezredes hús-vér ember volt akárcsak bárki más közülünk, munkásságával jelentős hatást gyakorolt nemzetünk konyhaművészetére. Sanders Ezredes annak ellenére hogy csak hat osztályt végzett, egyben kiváló marketing szakember is volt, s ez meghatározó volt álmai megvalósítása során. Igazán büszke vagyok arra, hogy a történetének továbbadásával is adózhatunk az Ezredes nagysága előtt." (forrás: Franchiseportál / smartblogs.com)


Lehet kísérletezni, de a magyarok továbbra is a dobostortát imádják

Lehet kísérletezni, de a magyarok továbbra is a dobostortát imádják 

A 140 éves dobostorta továbbra is maga mögé utasítja a teljes desszertmezőnyt.
Jön a Balaton Fagyija közönségkóstolás

Jön a Balaton Fagyija közönségkóstolás  

Május 9-én rendezik meg az idei Balaton Fagyija választást egy kompon, amely a Tihany és Szántód közötti távon közlekedik.
Texasban nyílik a világ első nyomtatott kávézója

Texasban nyílik a világ első nyomtatott kávézója 

Brownsville-ben, Texasban készül megnyitni a világ első 3D nyomtatott kávézóját a Starbucks.
A világ tíz legjobb kávézója

A világ tíz legjobb kávézója 

Egy ausztráliai kávézó került a dobogó tetejére. Az olaszok labdába sem rúgnak.
Bővült a támogatásra pályázható italboltok köre

Bővült a támogatásra pályázható italboltok köre 

Az 1000-2000 fő közötti települések italüzletei is pályázhatnak a 3 milliós támogatásra.
Új gasztroélménytér Miskolc belvárosában

Új gasztroélménytér Miskolc belvárosában 

Fényfestés, zene, borok és gasztroélmények a Miskolci Soho-ban.
Bajban a hazai sertéstenyésztő ágazat

Bajban a hazai sertéstenyésztő ágazat 

A gazdák több százezer sertést nem tudnak értékesíteni, miközben a vidéki térségeket csődhullám fenyegeti.
Argentin borok Budapesten

Argentin borok Budapesten  

Idén is bemutatkozott Budapesten a Malbec, e világhírű argentin borfajta, az egyik legnagyobb hazai borkereskedésben.
Innováció: gombabetegségeknek ellenálló szőlőfajták

Innováció: gombabetegségeknek ellenálló szőlőfajták 

A legjellemzőbb gombabetegségekkel szemben ellenálló szőlőfajtákat, valamint magas hozzáadott értékkel rendelkező borászati termékeket fejlesztett ki a Varga Pincészet Kft. és a Pécsi Tudományegyetem (PTE) konzorciuma. 
Friss kutatás: a Z- és Y-generáció tudatos borfogyasztásáról

Friss kutatás: a Z- és Y-generáció tudatos borfogyasztásáról 

A fiatalabb felnőttek számára a borfogyasztás már nem csupán hagyomány vagy gasztronómiai kiegészítő, hanem értékválasztás is.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.