A KFC "@kfc_colonel" Twitteres megjelenésével, a "Life Tastes Great" üzenetre közvetítve, valósítja meg a rajongókkal történő kapcsolatfelvételt. A Twitter feed népszerűségének kulcsa, hogy vicces formában tálalja a napi információkat. Egyáltalán nem központi kérdés a termékek eladása, ezzel szemben inkább egyfajta elkötelezettség nélküli kapcsolat-, kétoldalú kommunikáció kialakítására törekszik a rajongókkal.
Ebben a formában sokkal inkább felkelti a figyelmet, s számunkra is több lehetőséget biztosít, mivel a Twitterezés egyfajta "valódi" kommunikációt tesz lehetővé, azzal, hogy nem kizárólag azokra az információkra szorítkozik, amelyet egy cég általánosságban meg kíván osztani a fogyasztóival.
A KFC Facebook oldala rendkívüli fejlődésen esett át, rajongóinak száma hamarosan eléri a 3 milliót. Több mint a világ 100 országában vannak jelen éttermeikkel, s ezt a Facebook oldal valósághűen vissza is tükrözi; az egyik pillanatban még egy Egyesült Királyság-beli rajongó menüvel kapcsolatban feltett kérdéseire válaszolnak, a másik percben pedig egy Iowa Államból segítséget kérő követőnek segít, a hozzá legközelebb lévő KFC étterem meghatározásában.
A Facebook oldalon egyúttal rengeteg - a világ minden tájáról származó - KFC témájú kép jelenik meg, kezdve a Sanders Ezredesnek beöltözött gyerekektől a KFC tetoválással díszített testrészekig...
A KFC aktív Facebookon, Twitteren, YouTube-on és Flickr-en. Ezek mindegyike bizonyítottan alkalmas lehetőség a vásárlókkal való kapcsolatfelvételre, kommunikációra. A felsorolt közösségi oldalak mindegyike olyan eszköz, amelyek lényeges szerepet töltenek be mindennapjaink során.
Büszkék a közelmúltban indult promócióra, melynek keretein belül 20.000. dolláros ösztöndíjban részesítettek egy végzős középiskolást 140 karakteres Twitter alkalmazásáért. A program közel 3000 csipogó alkalmazást generált, s ezzel a fejlesztésével a CNN-től az USA Today-ig, USA-szerte a hírek címoldalán szerepelt. Ezzel rengeteg ember figyelmét felhívta a KFC tudományos ösztöndíjára, melynek keretein belül évente 75 diák 20-20.000. dollár ösztöndíjban részesül. Arra törekednek, hogy a közösségi média nyújtotta kreatív eszközök segítségével fel tudják venni a kapcsolatot családokkal, diákokkal és hogy tudatosítsák bennük, Sanders Ezredes mindig is elhivatott volt az oktatás és a gyermekek iránt.
Az Ezredes születésének 120. évfordulója alkalmából készítettek egy felmérést, melynek eredményeiből világossá vált, hogy számos fiatal elképzelése szerint, az Alapító nem valós személy volt, hanem csupán a vállalat által népszerűsített kitalált ikon.Ezért az egyik legfőbb célkitűzés a 2011-es évre, hogy érdekfeszítő történeteken keresztül osszák meg Sanders Ezredes kalandos történeteit azokkal a rajongókkal is, akik még ezelőtt soha nem hallottak az Ezredesről. Miként egy KFC franchise-átvevő jellemezte; "az Ezredes hús-vér ember volt akárcsak bárki más közülünk, munkásságával jelentős hatást gyakorolt nemzetünk konyhaművészetére. Sanders Ezredes annak ellenére hogy csak hat osztályt végzett, egyben kiváló marketing szakember is volt, s ez meghatározó volt álmai megvalósítása során. Igazán büszke vagyok arra, hogy a történetének továbbadásával is adózhatunk az Ezredes nagysága előtt." (forrás: Franchiseportál / smartblogs.com)