Boredukációs kampányt indít a Hilltop

Magyarország egyik legnagyobb borbirtokán gazdálkodó cég a magyar mellett az európai fogyasztókat is megszólítjaa borászatnak otthon adó Felső-Pannon borrégió megismertetésével és azon belül a neszmélyi borok népszerűsítésével. 

A kampány sorána Hilltop kiemelt figyelmet fordít a Neszmély OEM földrajzi árujelző új fogyasztókkal történő megismertetésére, a minőségi borfogyasztás mindennapi kultúrájának terjesztésére, a régió uniós oltalmat élvező borászati termékeinek általános népszerűsítésére, valamint a minőségi borfogyasztás kultúrájának támogatására.

A Hilltop borászata 1993-ban egy egykori TSZ pincében, tízezer hektoliternyi fémtartállyal és 110 hektár elöregedett tőkével kezdte meg a neszmélyi bor hírnevének újraépítését. Közel harminc év sikerei utánaz ország egyik legnagyobb borbirtokaként továbbra is missziójának tekinti a magyar bor népszerűsítését. Ebben a tevékenységében jelent újabb mérföldkövet az Agrárminisztérium által kiírt pályázatán elnyert támogatás, amely még szélesebb közönség megszólítására ad lehetőséget.

„Izgatottan és nagy tervekkel vágunk bele a következő időszakba. Neszmély lassan három évtizede az otthonunk, ezért is örülünk annak, hogy a pályázatnak köszönhetően az eddiginél is többet tehetünk a neszmélyi bor hírnevének öregbítéséért. Szeretnénk, hogy minél többen megismerjék és megszeressék azokat a régiónk boraira jellemző sajátos illat- és ízjegyeket, amik borvidékünk dűlőinek különleges fekvése és mikroklímája csempész a palackokba.” – emelte ki Keresztury Éva, a Hilltop egyik alapító tulajdonosa a pályázati támogatás kapcsán.

Az Agrárminisztérium borászati termékek promóciójának támogatására kiírt pályázatának célja a tudatos és a minőségi borfogyasztás kultúrájának erősítése az Európai Unió piacain belül. A Hilltop ezt követve a következő két évben saját kommunikációjában kiemelt hangsúlyt fektet majd a fogyasztói edukációra: a borászatnak otthont adó Felső-Pannon borrégió és azon belül a Neszmélyi borvidék bemutatásának, a régió szőlőfajtáinak és borainak megismertetésének, a földrajzi árujelzőkről való tájékoztatásnak, emellett informatív anyagokat tesz majd közzé a borkultúráról, és felhívja a figyelmet a tudatos és mértékletes fogyasztásra. Mindezek visszaköszönnek majd a borászat weboldalán, közösségi média oldalain, és – amikor majd a járványhelyzet engedi – rendezvényeken is. A Hilltop szándéka, hogy az edukáció során kiemelten szóljon a fiatalokhoz, „kezdő” borfogyasztókhoz, őket arculatának tavaszra ütemezett megújításával kívánja megszólítani.

 

Forrás: Store Insider


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.