A Moët & Chandon Effervescence sorozata immár második éve varázsolja el vendégeit a káprázatos fényjátékaival, és hozza el számukra a felejthetetlen champagne vacsorák hangulatát és a kihagyhatatlan estélyek világát. Sydney, New York, Tokió, Párizs és London után most Budapesten rendezték meg az Effervescence-t. A Maison zárt körű eseményén hazai és nemzetközi vendégekkel, véleményvezérekkel és a kelet-közép-európai régió Möet Society tagjaival ünnepelt. A „Night at the Opera" témájú estnek a frissen felújított a Magyar Állami Operaház adott otthont. A vendégek bepillantást nyertek a kulisszák mögé is, hiszen a champagne vacsorát az Operaház színpadán szolgálták fel.
A Moët & Chandon évszázadok óta a különleges és meghitt esték mestere. Először Európa királyi udvarait ragadta el a champagne egyedülálló stílusa. Az 1900-as évek elejétől kezdve a Fehér Házban és a brit királyi család eseményein is felszolgálták, majd a '70-es évektől New York korabeli, csillogó életstílusát is meghatározta a Moët & Chandon, a champagne, amely évszázadok óta pezsgő hangulatra és az ünneplésre inspirálja a világot. A világ egyik leghíresebb chamapagne-ját 1743-ban a holland származású Claude Moët alapította, és leszármazottja, Jean-Rémy Moët emelte nemzetközi hírnévre, aki arról álmodott, hogy "megosztja a világgal a Champagne csodáját ".
Az Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH Group) luxus vállalathoz tartozó Moët & Chandon minden egyes ünnepi eseményének jellegzetes pillanata a köszöntő egy jó ügy érdekében. A Maison nagyságát örökíti meg a hagyomány, amely során a Moët & Chandon arra kéri az Effervescence rendezvényein világszerte részt vevőket, hogy emeljék poharukat és csatlakozzanak a "Toast for a Cause" jótékonysági kezdeményezéséhez. A nagylelkűség e nagyszabású gesztusa 2009-es elindítása óta mára világméretű hagyománnyá vált, és a Maison társadalmi felelősségvállalásának és a környezet és a helyi közösségek iránti elkötelezettségének szimbóluma.
A társaság számára kiemelkedően fontos a fenntarthatóság, amely mind a szőlőtermesztésében, mind a pezsgő előállításában megmutatkozik. A Maison fontos lépéseket tett a saját szénlábnyomának csökkentése érdekében, többek között zöld technológiai beruházásokkal is. A ház a gyártás során keletkező hulladék 99%-át újrahasznosítja, közel 100%-ban zöldáramot használ. Emellett például borászok számára szervezett képzésekkel segíti partnereit és beszállítóit, hogy tanúsítványt szerezzenek a fenntartható szőlőtermesztésről.Összhangban a Maison elveivel és tevékenységével, az Effervescence budapesti rendezvényén hazánk legelismertebb klímakutatója, Ürge-Vorsatz Diána részesült elismerésben és támogatásban.
„A Moët & Chandon évszázadok óta az ünneplés szimbóluma. Az Effervescence eseménysorozat célja, hogy az ünnepi szezont valóban rendkívülivé tegye, gyönyörű zenei előadásokkal és izgalmas programokkal. Úgy gondolom, hogy ehhez nem is találhattunk volna tökéletesebb helyszínt, mint az Operaház. Az, hogy a világ 20 nagyvárosa után Budapesten rendezhettük meg az Effervescence eseményt, egyértelmű jele annak, hogy Magyarország egyre inkább felkerül a MoëtHennessy térképére. Ez az este egy álom volt számomra, és hihetetlen élmény volt látni, ahogyan életre kelt, és megtiszteltetés volt együtt ünnepelni a 15 közép-kelet-európai országból érkező vendégeinkkel"– tette hozzá Szegedi Nóra, a Moët Hennessy közép-európai Brand Managere.
Az Effervescence kivételes estélyeinek közös pontja a Moët & Chandon Brut Impérial, a világ legszélesebb körben fogyasztott kedvence, amelynek gyümölcsössége és érettsége mindenkit magával ragad. A Moët & Chandon Brut Impérial több mint 150 éve a ház ikonja, amely a korszakok során végig kísérte a Maison-t. Az Effervescence budapesti estélyének másik különlegessége, hogy a fehér és rosé Grand Vintage 2015-ös évjáratát a közép-európai régióban először itt, Magyarországon mutatta be a Moët & Chandon. Minden egyes Grand Vintage az egy adott évjárat egyedi, limitált házasítása, egy egyszer tapasztalható élmény.
Az esemény a Moët & Chandon és a Fine Brands Company (FBC), a Moët Hennessy márkáinak hivatalos hazai forgalmazójának közös szervezésében jöhetett létre a főváros egyik legpatinásabb helyszínén. Az FBC története négy éve kezdődött, amikor a vállalat elnyerte a Moët Hennessy szuperprémium italmárkák egy részének forgalmazási jogát a magyar piacon, 2022 márciusa óta pedig már a teljes portfólió értékesítéséért is felel Magyarországon.
„ Arra törekszünk, hogy a Moët & Chandon-t mint ikonikus világmárkát elérhetővé tegyük az értő közönség számára a magyar piacon. Szeretnénk hozzájárulni a minőségi turizmus és vendéglátás építéséhez is, aminek során az élményt kereső igényes fogyasztó van a fókuszunkban, akit az italok terén is prémium termékekkel kívánunk kiszolgálni – legyen belföldi, vagy akár külföldi vendég" – tette hozzá Kacsóh Gábor, a Fine Brands Company Zrt. vezérigazgatója.