Mint közleményükben írják, a tavalyi évhez hasonlóan, 2024-ben is a hazai zenei élet népszerű alakjaival és a legnagyobb zenei fesztiválokon népszerűsítik a minőségi magyar borokon és pezsgőkön alapuló koktélokat.
Lesz Magyar Bor stand a Balaton Soundon és a STRAND Fesztiválon is, és idén a Budapest Parkkal együttműködve egész nyáron egy különleges, Buborékok Nyara Terasszal is várják a budapesti zenei élet szívében a borkedvelő fiatalokat. Koktélpromóció keretében a Sziget Fesztiválon, illetve a BOLDOGkisfalud Fesztiválon is részt vesznek a nyár borkoktéljai.
Az MBÜ három koktéllal is készül a nyárra. A koktélokat Nagy Zoltán, a Boutiq’Bar tulajdonosa, a hazai koktélvilág megkerülhetetlen alakja álmodta meg
A rozéalapú Pink Vibe kékfrankossal, bodzaszörppel és egy csepp sóoldattal megbolondítva hoz frissességet a baráti iszogatásokba, míg a vörösbor és tonic egyesüléséből született Ruby Tonic a kesernyésebb ízek szerelmeseit szólítja meg; a stílusos tóparti felfrissülést pedig a fehérbor alapú Balaton Rizz garantálja, pezsgővel és levendulaszörppel kiegészülve.
Kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a tavalyi sikeres együttműködés fényében idén is aktívan bevonjuk a hazai borásztársadalmat a kampányunk megvalósításába, így a "Buborékok nyarához" digitális csatornáikon és országszerte megtalálható, kóstolóhelyi aktivitásaikkal is csatlakozhatnak borászok
- mondta Rókusfalvy Pál, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos
A kampány főszereplői a buborékos borok, a pezsgők, a habzóborok és a fröccsök, valamint a bor- és pezsgőkoktélok, amelyek (újra)felfedezésére és felelősségteljes fogyasztására hívja fel a figyelmet a Magyar Bormarketing Ügynökség.