Az ötlet vívmánya abban rejlik, hogy az étlap eléréséhez nem kell külön alkalmazást letölteni a telefonra, a társaság felülete így is legalább olyan gyors, akár csak egy natív applikáció. Használata egyszerű, hiszen a legtöbb mobiltelefon kamerája már azonnal érzékeli a hivatkozást, ráadásul interaktívabb is, az ételekről kiváló minőségben készült fotókkal, videókkal illusztrálható felületen helyet kaphatnak olyan érdekességek is, mint például az étterem története vagy a stáb bemutatása. Az admin felület könnyen kezelhető, ahol a speciális ajánlatok feltüntetése mellett van lehetőség az allergének és egyéb információk megjelenítésére is.
Nem utolsó sorban a rendszer bevezetésével csökkenthető a várakozási idő, a kontaktusok számának csökkentése pedig fontos elvárás lehet az alkalmazottak védelmét illetően. A járványhelyzet következtében a költségcsökkentés sem elhanyagolható szempont, amire szintén alternatíva a rendszer, mivel használatával megszűnik az étlap nyomtatási költsége.
A legújabb fejlesztések már tartalmazzák a rendelések felvételének opcióját is, amivel időt és pénzt takaríthatnak meg az éttermek, a vírus-, és baktériummentes alternatíva választásával. A Screbo felületen a felszolgálók a Slack chat integrációjának köszönhetően azonnal értesülnek a rendelésekről és az esetleges kérdésekről, így a vendégek egyszerű módon, egy digitális megoldással a saját telefonjuk segítségével akár meg is rendelhetik a kiválasztott ételeket.
A magyar startup 2019-ben megnyerte a Proptech és a HubHub Budapest közösségi iroda első pitch versenyét modern és felhasználóbarát vendégtájékoztató rendszerével, amelyet szállodák számára fejlesztettek ki.
Forrás: Turizmus Online