A McDonald’s új technológiáját Fort Worth-ben teszteli. Ez az étterem sokkal kisebb, mint az megszokott, de ennél meglepőbb tulajdonságai is vannak. Bár található benne néhány ülőhely, az étterem főleg azoknak szól, akik minél gyorsabban és minél kevesebb érintkezéssel szeretnének vásárolni, adja hírül a retaildetail.eu nyomán a storeinsider.hu szakmai portál.
A fogyasztók háromféleképpen rendelhetik meg az ételeket, italokat. Hagyományos módon bemehetnek az üzletbe, ahol ezentúl készpénzben is tudnak fizetni. Az épületen kívül külön parkolóhelyek vannak fenntartva az ételszállítóknak, és azoknak, akik gyorsan fel szeretnék venni rendeléseiket.
Ha valaki az autóban maradva szeretné átvenni az ételeket, a hagyományos, helyszíni rendelést jelentő drive-in és az telefonos alkalmazáson keresztüli előrendelés között választhat. A helymeghatározási rendszernek köszönhetően az alkalmazás segítségével rendelők érkezését már előre érzékeli az üzlet személyzete, ezért ők a saját igényeiknek megfelelő időben kapják meg a rendelésüket.
Elvitelre rendel a többség
A gyorsétterem-lánc vezetése szerint ez egy izgalmas módja annak, hogy kipróbálják, mennyire tudnak alkalmazkodni a vásárlók változó igényeihez. Az új rendszer segíthet az ételfutároknak időt spórolni, ami különösen fontos annak fényében, hogy a McDonald’s rendeléseinek 90 százaléka elvitelre történik a pandémia kezdete óta.
Ugyanakkor sokan ellenzik az újítást, hiszen ez negatív hatással lehet az alkalmazottakra. Bizonyos hangok szerint a McDonald’s-nak inkább a dolgozók megbecsülését és megfizetését kellene előtérbe helyeznie. Válaszul a vezetés kiemelte, hogy a konyhában továbbra is egy teljesen emberekből álló csapat dolgozik, illetve a Fort Worth-i példa nem több egy próbánál és kísérletnél. További helyszíneken a bevezetését (egyenlőre) nem tervezik.
Forrás: retaildetail.eu / Store Insider