A mostantól RevoUnion néven működő Cup Revolutiont 2019-es megalakulása óta repohárszolgáltatóként ismerik a legtöbben, holott a cég az elmúlt években jelentős stratégiai váltáson ment keresztül. A szervezet egyre többféle innovatív terméket és szolgáltatást vezetett be, amelyek úgy csökkenthetik a vendéglátóipar és a kereskedelem szereplőinek ökológiai lábnyomát, hogy közben növelik az üzleti hatékonyságukat.
A jövőben a RevoUnion ernyőmárka alatt érhetők el az újrahasználható RevoCupok, az egyszer használatos ételcsomagolásokat kiváltó RevoBoxok, a Cupler forró italos poharak, a RevoGlass törhetetlen „üvegpoharak”.
Az idei év nagy újdonsága lesz a RevoCupokkal és Cuplerekkel egy rendszerben működő újrahasználható bevásárlótáska, a RevoBag bevezetése.
A RevoUnion célja, hogy a hazai innovációt nemzetközi szinten is elérhetővé tegye, amihez jó alapot ad, hogy a RevoCupok már három éve jelen vannak Szlovákiában, de szállítottak már poharakat Romániába, Ausztriába, Németországba, Hollandiába és Olaszországba is.
Fotó: Revo Union
A vállalat első franchise partnere Cup Revolution Latvia néven a három balti államot fedi le újrahasználati rendszerekkel.
Emellett pedig egyre több nemzetközi rendezvényen is megjelenik a cég: a szlovén Conventa kiállításon Cuplerek biztosították a fenntartható kávéfogyasztást, továbbá már két éve aktív résztvevői a berlini Future of Festivals kiállításnak.
A teljeskörű megújulás jegyében a vállalat új telephelyre is költözik áprilisban, amelynek építése során az egyik legfontosabb szempont a környezeti terhelés csökkentése volt:
napkollektorok állítják elő a mosogatáshoz szükséges meleg vizet, a szárító levegő hőenergiáját pedig egyedi rekuperátoros rendszer forgatja vissza.
Emellett pedig az egész világon is egyedülálló automatizált minőségellenőrző- és válogató rendszer is működni fog az új központban, amely jelentősen növeli majd a hatékonyságot.