A kampány célja, hogy ösztönözze a fiatal felnőtteket (20-35) a minőségi magyar bor tudatos és mértékkel való fogyasztására. Ez azért szükséges a szervezők szerint, mert a magyar fiatalok borral kapcsolatos tudása és a minőségi borélvezet hiányos.
Az edukációs kampányt megelőző felmérés részletesen vizsgálta a magyar fiatalok borral kapcsolatos gondolkodásmódját, magatartását. A kutatás eredményei világosan rámutatnak arra, hogy új eszközökkel és új csatornákon kell megszólítani a fiatalokat és segíteni a tájékozódásukat a magyar borok világában.
Légli Ottó, a HNT elnöke: „Kiemelt célunk bemutatni a fiatalok számára a felelősségteljes, mértéktartó és tudatos borfogyasztást. Az oktatással összeköthető, saját forrásból megvalósított promóció a magyar borért szól, valamint a fiatal generációnak a magyar borral és annak hagyományaival való megismertetéséről.”
A kampány szakértője, Herczeg Ágnes a nemzetközi „The Future 50” díj nyertese, a világ 50 legjobb borszakértőjének egyike. A kampány népszerűsítését kültéri plakátok, rádiós és digitális hirdetések, valamint social media és influencer platformok segítik. A kommunikáció hangvétele fiatalos, informatív, valamint hasznos tartalmakat közvetít egyszerűen és szórakoztatóan.
Forrás: HNT