Egyre nagyobb az igény a prémium sörök iránt hazánkban, csak az elmúlt egy évben 6 százalékkal növekedett ezen kategória forgalma Magyarországon. Ebben a szegmensben vált elérhetővé a magyar közönség számára a Peroni Nastro Azzurro, amely nem csak Olaszország egyik legnépszerűbb sörmárkája, de világszerte is az egyik legkeresettebb olasz sör.
Nevét egyébként az SS Rex hajónak és legénységének tiszteletére kapta, amely – mivel 1933-ban a legrövidebb idő alatt szelte át az Atlanti-óceánt –, egyetlen olaszként nyerte el a leggyorsabbaknak járó „Kék szalagot”. Az elnevezésben való megjelenése mellett az üveg nyakán és címkéjén is fellelhető jelkép olyan szimbólum, amely a nemzeti büszkeséget, az olasz vitalitást, valamint a tengert idézi szemünk elé. A művész- és divatvilág „dolce vita” életérzése a márkát is jellemzi, amelynek kommunikációjában a kék szalag és a tengerész szimbólumok gyakran feltűnnek.
A több mint 70 országban kedvelt brandet a hazai piacra a Dreher Sörgyárak Zrt. vezette be. Az 5,1 százalékos alkoholfokú termékhez a sörkedvelők jelenleg 0,33 dl-es, üveges változatban juthatnak hozzá, elsősorban a sörözőkben, független bolthálózatokban, illetve a Spar és a CBA Príma üzletekben.
Forrás: Élelmiszer Online