JótÉtel néven indult el az a kommunikációs és vállalati szektor jótékony célú összefogása, amelynek célja az ételpazarlás csökkentése, illetve az, hogy a céges rendezvényeken és sajtóeseményeken megmaradó étel a legjobb helyre, a rászorulókhoz juthasson el.
A Noguchi Porter Novelli az LG Magyarországgal, a Budapest Bike Maffiával (BBM) és a Kreatív magazinnal és kiadónkkal összefogva indította el a kezdeményezést. A kezdeményezés nyílt, azaz várják és bátorítják olyan nagylelkű cégek és ügynökségek csatlakozását, amelyek számára szintén fontos, hogy közösen, felelősen és fenntarthatóan lépjenek fel az élelmiszerpazarlás ellen és a hajléktalanok érdekében.
Az ötlet tavaly született egy LG termékbevezetés alkalmából szervezett sajtóesemény után, ahol rengeteg szendvics és más hidegkonyhai készítmény maradt meg, amelyek hajléktalanokat támogató szervezetekhez, intézményekhez kerültek az ügynökség révén. Világos volt, hogy előre gondolkodással és szervezettséggel sokkal jobb eredményt is el lehetne érni, ezért vonták be a területen járatos Budapest Bike Maffiát, akiknek az LG egy energiatakarékos hűtőszekrényt is adományozott. 50 adagnál több étel szállítását a BBM önkéntesei oldják meg, az ennél kevesebb maradék célhelyre juttatását egy címlista segíti.
Az összefogás résztvevői szeretnék, ha minél több ügynökség és megbízó csatlakozna a projekthez, hogy együtt segítsenek a rászorulókon. A Noguchi ügyfelei közül elsőként csatlakozott a kezdeményezéshez a Coca-Cola Magyarország, a Cordia, a Dreher Sörgyárak, az Ericsson Magyarország, a Futureal-csoport, a magyarországi McDonald’s, a Profession.hu, az UPS Magyarország és az Unilever Magyarország.
Az adományozás menetéről és a kezdeményezésről további részletek a projekt honlapján, a JotEtel.hu-n olvashatók. A szervezők remélik, hamarosan a hazai kommunikációs ügynökségek és a vállalati szféra színe-java elmondhatja majd magáról, hogy a JótÉtel támogatója.
Forrás: Turizmus Online