Újdonság a Rézangyal háza táján

A 2006-ban elrajtolt Rézangyal Kft. márkaportfóliójában megvolt a helye a top prémium szegmenst erősítő Márton és Lányainak, ahogy a felsőkategóriás Rézangyalnak, valamint az átlagosabb, speciális igényeket képviselő márkáknak. 

A Coca-Cola HBC Magyarország 2017-ben vásárolta meg a márkacsoport legerősebbjét, a Rézangyalt. Ezt viszi most tovább és irányítja egy magasabb kategória felé.

A pálinka márka több mint tizenöt különböző itallal van jelen a piacon. „Jó pálinkát készíteni szakmai kihívás, ám a fogyasztói igények alapján kialakított, éveken átívelő, állandó minőséget hordozó karakterek létrehozása már igazi, embert próbáló feladat” – hangsúlyozza Márton András, a Rézangyal blendmestere.

A pálinkaház egyediségében az is közrejátszik, hogy kiküszöbölte az adott évi gyümölcstermésből eredő különbségeket. Ezt a Rézangyal a házasítás technológiájával védi ki, így a piacon talán egyedülállóként tud állandó és magas minőséget biztosítani. A márka a legjobb minőségű, azonos gyümölcsökből készült pálinkákat vásárolja meg neves termelőktől, hogy az eltérő karakterekkel rendelkező, vagy akár eltérő eljárással készült pálinkák értékeit a blendmester a Rézangyal pincéiben összeadja, másnéven házasítsa.

Mindez szigorú ellenőrzési és szabályozási folyamatok, szakmai szempontok szerint zajlik: a vezérelv természetesen az egyes gyümölcsök íz- és illatkaraktereinek éveken átívelő, azonos minőségben történő kidomborítása.

A Rézangyal megújult termékválasztékával a legaktuálisabb fogyasztói igényekre reagálunk, fókuszban tartva az állandó, prémium minőséget, ami tükröződik az egyedülálló blendelési eljárással készített italaink ízvilágában, a megújult csomagolásban és a vendéglátóhelyek számára kínált minőségi marketing anyagokban, és fogyasztói aktivitásokban. Büszke vagyok erre az innovációra, amely a márka további sikeres piaci szereplésének a záloga. A második negyedévben ráadásul belépük egy olyan kategóriába, amelyben eddig még nem szerepelt a márka. Célunk, hogy a prémium szegmenst meghódítva továbbfejlesszük a hazai pálinkakultúrát” – tette hozzá Vajda Márton, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. prémium alkohol portfolió vezetője.


Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között

Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között 

Most került be először, és rögtön 96 ponttal értékelte a St. Andrea Szőlőbirtok egyik csúcsborát az osztrák Falstaff magazin.
Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől

Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől 

Évtizedes hagyományokkal rendelkezik a Kisfaludy-ház a balatoni vendéglátás területén, most mégis bezárt.
Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra

Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra 

A rangos elismerést a vendéglátó szakma legjobbjai kaphatják, évente legfeljebb hárman.
Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten

Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten 

A budapesti Récsei Centerben lévő felújított élelmiszerbolt több mint 100 négyzetméteren kínál termékeket.
Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban

Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban 

A Rovinjban található Agli Amici megtartotta két Michelin-csillagát, az egycsillagos éttermek száma pedig tízről tizenkettőre emelkedett Horvátországban.
Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség

Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség 

A villányi borvidék szőlőfajtáinak nagy része fogékony a kórokozóra, a terjedés csak hatékony megelőző intézkedésekkel akadályozható meg.
Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen

Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen  

Egy igazán egyedülálló, országos jelentőségű boros eseményre készül a Badacsonyi borvidék.
Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.