A program kifejezett célja, hogy rámutasson arra, milyen kreatív és innovatív szerepet töltenek be a nők a gasztronómiában, tudósít a Marie Claire.hu.
„A Solaire Tables program célja egy közép-európai gasztronómiai közösség létrehozása, melynek tagjai olyan elhivatott női séfek, akik azonosulnak a „solaire” filozófiával, melyet a nap ihletett és melyet a márka ikonikus sárga színe is jelképez. Ez annyit tesz, hogy osztoznak a Madame Clicquot által képviselt értékekben, mint a kreativitás, innováció és optimizmus, valamint szakértelmükkel hozzájárulnak hazájuk gasztronómiájának fejlesztéséhez”
– mondta Szegedi Nóra, a Moët Hennessy közép-európai brand menedzsere.
A programban egyedüli magyar étteremként résztvevő balatonszőlősi Casa Christa Agriturismo Kovács Edit séf és Forrai Kriszta névadó tulajdonos vezetésével már a Michelin Guide figyelmét is felkeltette, most pedig újabb visszajelzést kaptak, hogy a megfelelő úton járnak.
A Solaire Tables program partner éttermeiben tehát a következő két évben a vendégek kreatív ételpárosítások mentén élvezhetik a Veuve Clicquot champagne-okat, emellett pedig a közép-európai közösség a közeljövőben regionális és magyar vonatkozásban is tervez további eseményeket.