Egy hazai cég a koronavírus által előidézett válság miatt végzett egy rögtönzött piackutatást a hazai bortermelők körében. "Az a tapasztalatunk, hogy a magyar borászok nem voltak felkészülve egy ilyen válságos helyzet kezelésére. Szinte egyáltalán nincsenek tartalékok és nem állnak rendelkezésre mentőövvel szolgáló alternatív bevételi források" - írja az Italkereso.hu.
"Az exportra most nagyon nehéz alapozni, a szállítási díjak az egekben, a légi fuvarozás már a megfizethetetlen kategória és a kifizetések is brutálisan elhúzódhatnak az esetleges tengerentúli partnerek esetén, akár 4-6 hónapra is, és ezt csak tetézi, hogy egy új export szerződés nyélbe ütése szintén minimum 3-5 hónap, bár a jelenlegi helyzetet tekintve akár még ennél is sokkal több lehet a vállalati prioritások és a piac kényszerű átrendeződése miatt." - írják közleményükben.
Az Italkereső.hu havonta minimum 10.000 termék megjelenést garantál minden partnere számára. "A leendő partnereknek csupán annyi dolga van, hogy regisztrál portál felületére és feltölti a termékeit, természetesen minden technikai és informális kérdésben segítséget nyújtunk", írják.
Forrás: Store Insider