Változatos és fehérjedús tücsöksnack-termékvonalat vezetett be a tengerentúli piacra egy Entosense nevű amerikai cég. Indiai curry (Indian Curry), olasz lasagne (Italian Lasagna), citromos habcsók (Lemon Meringue), vattacukor (Cotton Candy), mangós habanero (Mango Habanero), narancsos jégkrém (Orange Creamsicle), mexikói mole szósz (Mexican Mole), napon aszalt paradicsom (Sun Dried Tomato), jalapenós fokhagyma (Jalapeno Garlic) és fehér cheddar sajt (White Cheddar) ízvilágú változatok alkotják a sorozatot. A kémcsőkinézetű csomagolásuk egész alakban tartalmazza a (már nem élő), ropogós állagú rovarokat. A felhozatal sokszínűségét az indokolja, hogy a tücsök zamata nem markáns, és így tulajdonképpen bárki ízléséhez hozzá lehet igazítani.
Az Egyesült Nemzetek Szervezetének Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (röviden FAO) még 2013-ban elkészített egy jelentést, amely szerint egészségügyi, fenntarthatósági és gazdasági szempontból is előnyös lenne, ha az emberiség átállna a rovar alapú étrendre. A riport megjelenése óta a startupok és a fogyasztók egyre nagyobb érdeklődést mutatnak az ízeltlábúakban rejlő kulináris lehetőségek iránt. Az ehető rovarok globális piaca éppen emiatt rohamosan bővül. Egy Meticulous Research nevű piackutató cég 2018 és 2023 között átlagosan évi 23,8 százalékos növekedést vetít előre az ágazat számára, amelynek az értéke az időszak végére az 1,18 milliárd dollárt is elérheti.
Forrás: Store Insider