Mint írják, a partnerség egyik újdonsága a borverseny idén bevezetett „Retail” kategóriája, amely kifejezetten a kiskereskedelemben is elérhető, nagyobb mennyiségben forgalmazható borokra fókuszál.
A versenyen jól szereplő tételek – valamint más kategóriák kiemelkedő borai – ősztől bekerülnek áruházaink kínálatába. Ez a lehetőség nemcsak a vásárlóknak kínál szélesebb választékot, hanem a borászatoknak is komoly előrelépést jelent, hiszen országos szinten válhatnak láthatóvá.
- mondta Dobrovitsné Király Judit, a cégcsoport italokért is felelős beszerzési igazgatója.
Fotó: Auchan Magyarország
A Retail kategóriát azért hoztuk létre, hogy a nemzetközileg elismert borok ne csak díjakat nyerjenek, hanem el is jussanak a fogyasztókhoz. Ebben a kategóriában mindenféle stílusú bor indulhat, legyen szó üde fehérborokról, könnyed rozékról, pezsgőkről vagy testes vörösökről.
– tette hozzá Bálint László, a borverseny elnöke.
Mint a közleményből kiderül, a multi üzletlánc a borértékesítést stratégiai fontosságúnak jelölte ki a kereskedelmi tevékenységében. Vagyis ez az egyik olyan terület, amellyel meg akarják magukat különbözteti a versenytársaiktól.
Örömmel vágtunk bele ebbe a közös projektbe, amely végső soron a hazai borászatok számára újabb lehetőség az értékesítésre. A terveink szerint ez az együttműködés nem csupán egyszeri alkalomra szól, hanem egy hosszabb távú, tartós kapcsolat alapjait fekteti le
- emelte ki Ádám Boglárka, a Winelovers ügyvezetője.
A 2025-ös Winelovers Wine Awards borversenyre összesen 12 kategóriában lehet nevezni 2025. június 15-ig.