Az újragondolt arculat minden elemében egységes, modern és letisztult, a teljes körű rebranding mellett a borászat marketingstratégiája és termékportfóliója is megújult, átlátható termékskálája több értékesítési csatornán, szélesebb célcsoport számára lett elérhető.
„A piaci elemzéseket követően egyértelművé vált számunkra, hogy egy olyan prominens márkát kell felépítenünk, amely a tokaji borok büszke nagykövete lehet. A cél megvalósítása érdekében a felső szegmensben található, prémium „Pajzos Tokaj” márkanév alá vontuk be a kiskereskedelemi csatornába értékesített, jó ár-érték arányú „Megyer Tokaj” márkánkat. Ezzel a lépéssel szélesebb fogyasztói közeget tudunk megszólítani, több helyen elérhetőek a borok, továbbá egy márka építésére tudunk teljes erőből koncentráln", mondta Laurent Comas, a Pajzos Tokaj birtokigazgatója.
A pop up eseményen egy kiállítást modellezett a pincészet, elrugaszkodva ezzel a hagyományos borkóstolók forgatókönyvétől. A „kiállítás” hat műalkotást, hat bort mutatott be, ahol a meghívott vendég saját tempójában kóstolhatta, láthatta, fedezhette fel a tételeket. A címkéket Kiss Zsombor grafikusművész alkotta.
Forrás: Pajzos-Megyer / Turizmus Online