Révész Richárd a diplomája megszerzése után marketinges gyakornokként kezdett a Danone-nál, adja hírül a storeinsider.hu szakmai hírportál.
2007 és 2016 között a vállalat a marketing részlegen, számos feladatkörben tett szert tapasztalatra. Ennek eredményeként 2016-tól kinevezték a vállalat cseh és szlovák piacának kereskedelemfejlesztési vezetőjének. Ezt követően az akkor újonnan a vállalat portfóliójába került Alpro márka marketing- és értékesítési vezetőjeként irányította nemzetközi csapatát a cseh, a szlovák és a magyar piacokon.
A Danone-nál eltöltött több mint 10 év után 2 évet töltött a gyógyszeripar területén. 2023 januárjától újra a Danone csapatát erősíti, ahol olyan márkák stratégiai építését valósíthatja meg, mint az Activia, az Actimel, az Oikos, a Danone, a Danette, a Danonino, az Alpro, a Milupa vagy a Milumil.
Forrás: Store Insider