A társaság 2019-es adatai azt mutatják, hogy nem nagyon változott a magyarok ízlése: továbbra is sláger az olasz, az amerikai és a magyaros konyha, ugyanakkor a nagyobb üzletláncok, a prémium kávézók, és a kézműves termékeket áruló éttermek csatlakozása is időről időre formálja az ételválasztást.
A megszokott ízek mellett sokan nyitottak az újdonságokra, így a tibeti, libanoni, grúz, vegán és vegetáriánus ételek is egyre inkább megjelennek a rendelések között, de volt olyan ügyfelük, aki egész évben csak kínait vagy magyaros ételt rendelt.
A leggyakrabban a felhasználók hasábburgonyát, gyorst és pizzát rendeltek, és mindent vittek a szénsavas üdítők. Desszertből a palacsinta és a somlói galuska vitték a prímet.
A legsűrűbb rendelési időszak a kutatás szerint az ebéd- és vacsoraidő volt, ahogy eddig mindig, de egyre többször fordul elő, hogy az éjszaka közepén rendelnek ételt.
A statisztikákon a karácsonyi lakomák és az újévi fogadalmak is meglátszanak: az ünnepi időszakok után megfigyelhető volt az egészségtudatos ételek iránti növekvő kereslet.
Forrás: Turizmus Online