Sabjányi László 15 éves felsővezetői tapasztalattal érkezett a dinamikusan növekvő vállalathoz. A Budapesti Corvinus Egyetemen doktorált közgazdaságtanból, majd a Pennsylvaniai Egyetem híres Wharton Schooljában szerzett M.B.A. fokozatot. Tanulmányai után 14 évig Londonban dolgozott vezető pozíciókban technológiai és tanácsadó cégeknél, majd 2010-ben Budapesten vállalt feladatot: a Vodafone stratégiai és retail igazgatója lett. 2012-ben került a Boston Consulting Grouphoz, ahol a telekommunikáció és technológia szektorokban üzleti transzformációs projekteket vezetett Európa és Ázsia-szerte. 2015-ben a világ egyik legnagyobb telekommunikációs szolgáltatójának, az amszterdami székhelyű VEON csoportnak lett a globális értékesítési igazgatója, ahol 12 ország piacáért felelt, beleértve azok digitális átalakulását is. 2020-ban visszatért a Boston Consulting Grouphoz Budapestre, partnerként és társigazgatóként. A Wolthoz 2021 szeptemberében csatlakozott ügyvezető igazgatóként.
„Nagy megtiszteltetés számomra, hogy a világ egyik legsikeresebb digitális cégénél dolgozhatok. Nagy cipőbe lépek, hiszen elődöm, Tajta Ákos az elmúlt három évben Magyarország egyik legnagyobb ételkiszállítóját építette fel, szinte mindenki ismeri már a kék Wolt logót, éppen ezért nagy kihívás ezt a sikertörténetet továbbvinni. Ugyanakkor Ákos mint régiós vezető továbbra is a cégnél marad, mi szorosan együttműködünk, így az átmenet töretlen lesz.”, mondta új munkájáróll Sabjányi László.
Tajta Ákos három sikeres év után kap kibővített feladatkört a Woltnál: az egész közép-európai régióért és a balti államokért felel. „Nagyon intenzív három év van mögöttünk, a kezdeti 8-10 fős csapat mára több mint 200 fősre nőtt Magyarországon - amibe a futár partnerek nem is tartoznak bele. Örülök, hogy Laci személyében találtuk meg az új magyar ügyvezetőt, mivel az a szakmai háttér és tapasztalat, amit magával hoz megalapozza a következő évek további sikereit.”
Forrás: Wolt / Store Insider