A Hungarian Meeting Reward néven induló program célja, hogy arra ösztönözze a külföldi rendezvényszervezőket, hogy a szeptember és február vége közötti időszakban minél több rendezvényt hozzanak Budapestre, ezzel is növelve a 4-5 csillagos szállodák forgalmát. Az értékesítési versenyt hazánk legfontosabb MICE küldőpiacain az incentive utaztatók számára hirdeti meg az MKI. A versenyben regisztráló irodák nevezhetik hazánkba hozott rendezvényeiket, és azok itt lecsapódó forgalma után eurónként egy pontot zsebelhetnek be. Az az iroda, amelyik egy adott időszak alatt a legtöbb pontot gyűjti, egy kétszemélyes rendkívül exkluzív magyarországi utat nyer, amelynek költségeit az MT Zrt. állja. A szállodáktól a regisztrált rendezvények után jelképes hozzájárulási díjat kér az akcióhoz az MT Zrt. – számolt be Szűcs Balázs, az MT Zrt. marketingigazgatója az új forgalomélénkítő kezdeményezésről a Magyar Szállodaszövetség közgyűlésén. A szakember beszámolt arról is, hogy a NETA adatbázisba 2010-ben már nemcsak tájékoztató adatokat tölthetnek fel a szállodák, hanem konkrét ajánlatokat is, sőt, hamarosan foglalási rendszerrel is bővül a szolgáltatás.
1 euró forgalom után 1 jutalompont
Így lehetne röviden összefoglalni azt az értékesítési versenyt, amelyet a Magyar Turizmus Zrt. kötelékében működő Magyar Kongresszusi Iroda hirdet meg hamarosan.

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus
350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak
A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts
Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója
A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben
A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.