Az eseményen Szabó József értékesítési igazgató bemutatta a 10 milliárd forintos árbevételű lánc egységeit, megújuló szolgáltatásait és MICE kínálatát. Elhangzott, hogy a 19 hazai és három külföldi szállodát üzemeltető társaság vendégkörének 60%-a belföldi, és az üdülőforgalom mellett egyre jelentősebb náluk az üzleti utaztatás részaránya. Ebben a szegmensben erősítenek a jövőben, ezért a központi értékesítési részlegen külön corporate értékesítőt foglalkoztatnak, Kercs András személyében. A házak többségében az ügyfélkör igényeinek megfelelően ingyenes szobai wi-fi is a vendégek rendelkezésére áll.
A társaságnál az utóbbi időben komoly fejlesztések zajlottak, ennek keretében az indulásakor elsősorban háromcsillagos házakat összefogó vállalat szállodáinak jelentős része négycsillagos lett. Tavaly három észak-magyarországi szálloda újult meg, az egri Flóra, a miskolctapolcai Palota, valamint a galyatetői Hotel Galya.
Gyulán, a háromcsillagos Hotel Erkelben most zajlik a felújítás. Ha minden a tervek szerint halad, augusztus elsején nyit a ház egyik, immár négycsillagos szárnya.
Hajdúszoboszlón komoly fejlesztés történt a korábban szintén háromcsillagos Hotel Békében, amely március végén négycsillagosként nyitott újra. Az ottani újdonságok közé tartozik a megszépült gyógyászati részleg, az új élmény- és gyógymedence, a szaunavilág.
A legjelentősebb fejlesztés Szegeden történt, ahol komoly bővítés és rekonstrukció után a háromcsillagos Hotel Forrás négycsillagosként nyitott újra a közelmúltban. A szálloda igazi különlegessége, hogy közvetlen összeköttetésben áll a szomszédban felépített Aquapolis élményfürdővel, mi több, a fürdő „csendes wellness” részlege tulajdonképpen a hotel épületében található. A fürdő- és a hotelberuházás összértéke meghaladja a nyolcmilliárd forintot. A szakemberek remélik, hogy külföldről is vonz majd szép számú látogatót a 3000 fő befogadóképességű létesítmény.
Tapolcán, a Hotel Pelionban tavaly fejeződött be egy komoly beruházás, melynek keretében a korábbi fedett teniszpályából 1200 férőhelyes konferenciaközpontot alakítottak ki.
A Hunguest Hotels különleges szolgáltatásokat kínál a céges ügyfelek részére. Corporate kártyájuk birtokosai számára például cégük forgalmának 5%-át jóváírják. Ezt a pontszámot a következő rendezvényen vagy egyéni foglaláskor felhasználhatják a megrendelők. A társaság évente kétszer ad ki kedvezményes ajánlatokat tartalmazó katalógust, az áprilistól szeptemberig érvényes füzetet a vendégek is megkapták.