A szállodatulajdonosoknak a becsületesség a legfontosabb

A hotel.info online szállodafoglalási szolgálat németországi és európai szállodapartnerek között végzett közvéleménykutatása kimutatja, hogy a szállodatulajdonosok a vendégeik tulajdonságai közül a becsületességet értékelik a legjobban.

A szállodatulajdonosok a hotel.info közvéleménykutatása szerint azokat a vendégeket becsülik leginkább, akik kifizetik a számlájukat, és semmit sem tulajdonítanak el a szállodából. A szállodaiparból a közvéleménykutatásban résztvevők szinte 100%-a itt "nagyon fontos" vagy "fontos" értéket jelölt meg. 

Ezt követi szorosan több mint 95%-kal áll a megbízhatóság, pl. a vendég nem törli a foglalást az utolsó pillanatban, valamint betartja az érkezési és távozási időket. A harmadik legfontosabb tulajdonság a szállodavezetők számára a vendég udvariassága a szálloda személyzetével szemben. A közvéleménykutatás szerint tíz szállodamenedzser közül több mint nyolcnak ez a véleménye.

A tisztaságnak és a bőkezűségnek, amelyekről azt gondolhatnánk, hogy a szállodavendégek különösen fontosnak számító tulajdonságai közé tartoznak, nyilvánvalóan kisebb jelentőséget tulajdonítanak. Amíg a tisztaság a szállodatulajdonosok még mindig 80%-a számára "nagyon fontos" és "fontos", tehát abban reménykednek, hogy a vendégek a szobát rendben hagyják, a vendég bőkezűsége tekintetében nem nagyok az elvárások. Csak minden ötödik szállodatulajdonosnak fontos a borravaló - tájékoztatta szerkesztőségünket a hotel.info.

A hotel.info a szállodai hírlevél keretében kérdezte meg németországi és európai szállodáit. Ebben a szállodatulajdonosok a vendégek fent említett tulajdonságait "nagyon fontos", "fontos", "semleges", "kevésbé fontos" és "nem fontos" kategóriába sorolták. A közvéleménykutatásban több mint 700 szállodatulajdonos vett részt. 


Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján

Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján 

Már csak pár napot kell aludni, és nyit a tatai négy csillag superior minősítésű Malom és Kacsa Boutique Hotel.
Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában

Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában 

A vendégéjszakák száma 2025 első negyedévében 2024 azonos időszakához képest 4,8 százalékkal nőtt.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels 

A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.
15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.