A szállodatulajdonosoknak a becsületesség a legfontosabb

A hotel.info online szállodafoglalási szolgálat németországi és európai szállodapartnerek között végzett közvéleménykutatása kimutatja, hogy a szállodatulajdonosok a vendégeik tulajdonságai közül a becsületességet értékelik a legjobban.

A szállodatulajdonosok a hotel.info közvéleménykutatása szerint azokat a vendégeket becsülik leginkább, akik kifizetik a számlájukat, és semmit sem tulajdonítanak el a szállodából. A szállodaiparból a közvéleménykutatásban résztvevők szinte 100%-a itt "nagyon fontos" vagy "fontos" értéket jelölt meg. 

Ezt követi szorosan több mint 95%-kal áll a megbízhatóság, pl. a vendég nem törli a foglalást az utolsó pillanatban, valamint betartja az érkezési és távozási időket. A harmadik legfontosabb tulajdonság a szállodavezetők számára a vendég udvariassága a szálloda személyzetével szemben. A közvéleménykutatás szerint tíz szállodamenedzser közül több mint nyolcnak ez a véleménye.

A tisztaságnak és a bőkezűségnek, amelyekről azt gondolhatnánk, hogy a szállodavendégek különösen fontosnak számító tulajdonságai közé tartoznak, nyilvánvalóan kisebb jelentőséget tulajdonítanak. Amíg a tisztaság a szállodatulajdonosok még mindig 80%-a számára "nagyon fontos" és "fontos", tehát abban reménykednek, hogy a vendégek a szobát rendben hagyják, a vendég bőkezűsége tekintetében nem nagyok az elvárások. Csak minden ötödik szállodatulajdonosnak fontos a borravaló - tájékoztatta szerkesztőségünket a hotel.info.

A hotel.info a szállodai hírlevél keretében kérdezte meg németországi és európai szállodáit. Ebben a szállodatulajdonosok a vendégek fent említett tulajdonságait "nagyon fontos", "fontos", "semleges", "kevésbé fontos" és "nem fontos" kategóriába sorolták. A közvéleménykutatásban több mint 700 szállodatulajdonos vett részt. 


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.