A vecsési hotelszobák érik meg legjobban az árukat?

Az év második felének kezdetén a hotel.info szemügyre vette foglaló ügyfelei értékeléseit az ár-szolgáltatás viszonylatában.

Melyik városokban kínáltak a szállodatulajdonosok jó szolgáltatást megalapozott árakért és másrészt hol volt a vendégek benyomása kevésbé pozitív? A figyelem a 3-4 csillagos szállodák vendégeinek tapasztalataira irányult.

A vendégértékelésekből az derül ki, hogy Magyarország éllovasa Vecsés. Az ár és szolgáltatás viszonya itt volt a vendégek szemszögéből nézve a legmeggyőzőbb. Budapest a középmezőben található, a szállodatulajdonosok itt még mindig szolid szolgáltatást nyújtanak elfogadható áron. A magyar Top 10-es sereghajtója Székesfehérvár, a „királyok városa”. Jóllehet még szerepel a rangsorban, úgy tűnik viszont, hogy a szállodaipar ár-szolgáltatás viszonya nem volt egészen meggyőző.

A hotel.info Top 10-es városai Magyarországon ár és szolgáltatás viszonylatában:

1. Vecsés 8,03

2. Kecskemét 7,86

3. Debrecen 7,62

4. Győr 7,58

5. Budapest 7,54

6. Pécs 6,45

7. Miskolc 6,40

8. Siófok 6,36

9. Sopron 6,21

10. Székesfehérvár 5,80

A világ nagyvárosait vizsgálva a hotel.info ügyfelei a prágai szállodákban voltak a legjobban megelégedve az ár és a szolgáltatás viszonyával, szorosan ezután következik a második helyen Lisszabon. Összességében nézve a kelet-európai nagyvárosok dominálnak: Budapest, Varsó és Bukarest városokat látjuk viszont a nemzetközi rangsorban, három valamikori szocialista ország fővárosát, ahol a szállodatulajdonosok jó szolgáltatást nyújtanak korrekt árakért. És amíg Madrid, a spanyol főváros, a Top 10-es rangsorban az arany közepet foglalja el, más nyugat-európai városok rosszabb eredményt értek el: Athénban, Brüsszelben és Párizsban alacsonyabb színvonalú szolgáltatást nyújtanak a szállodák, vagy magasabb árakat szabnak meg – legalábbis a hotel.info vendégei szerint. Bern zárja a sort, szinte jelentéktelen különbséggel lemaradva Párizstól.

A hotel.info Top 20-as listája a világ nagyvárosairól ár-szolgáltatás viszonylatában:

1. Prága 7,64

2. Lisszabon 7,58

3. Budapest 7,53

4. Berlin 7,47

5. Ottawa 7,42

6. Varsó 7,38

7. Bécs 7,29

8. Tokió 7,28

9. Bukarest 7,25

10. Madrid 7,14

11. Sanghaj 6,99

12. Isztambul 6,87

13. Hong Kong 6,72

14. Buenos Aires 6,71

15. Róma 6,70

16. Helsinki 6,69

17. Athén 6,55

18. Brüsszel 6,54

19. Párizs 6,27

20. Bern 6,21

A vendégek pontrendszer (0-tól 10-ig) segítségével értékelik a www.hotel.info webhelyen keresztül foglalt szállodákat. Olyan kritériumok mellett, mint a szoba minősége és a személyzet udvariassága, többek között az ár és a szolgáltatás viszonya is értékelhető. A  hotel.info világszerte több mint 210.000 szállodába nyújt folglalási lehetőséget.


Már Budapesten is várnak a Pullman Happenings események

Már Budapesten is várnak a Pullman Happenings események 

November 21-én egy varázslatos érzékszervi utazással zajlott a Pullman Happenings rendezvénysorozat első magyarországi eseménye, amelynek művészi koncepcióját Demeter Richárd álmodta meg.
Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén 

Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel

Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel 

Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón

Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón 

November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival 

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon

„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon 

A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából

Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából 

Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten

Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten 

Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora

Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora 

Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.