A vecsési hotelszobák érik meg legjobban az árukat?

Az év második felének kezdetén a hotel.info szemügyre vette foglaló ügyfelei értékeléseit az ár-szolgáltatás viszonylatában. Melyik városokban kínáltak a szállodatulajdonosok jó szolgáltatást megalapozott árakért és másrészt hol volt a vendégek benyomása kevésbé pozitív? A figyelem a 3-4 csillagos szállodák vendégeinek tapasztalataira irányult. Az eredményekről a Turizmus Online oldalain olvashatunk.

A vendégértékelésekből az derül ki, hogy Magyarország éllovasa Vecsés. Az ár és szolgáltatás viszonya itt volt a vendégek szemszögéből nézve a legmeggyőzőbb. Budapest a középmezőben található, a szállodatulajdonosok itt még mindig szolid szolgáltatást nyújtanak elfogadható áron. A magyar Top 10-es sereghajtója Székesfehérvár, a „királyok városa”. Jóllehet még szerepel a rangsorban, úgy tűnik viszont, hogy a szállodaipar ár-szolgáltatás viszonya nem volt egészen meggyőző.

A hotel.info Top 10-es városai Magyarországon ár és szolgáltatás viszonylatában:

1. Vecsés 8,03

2. Kecskemét 7,86

3. Debrecen 7,62

4. Győr 7,58

5. Budapest 7,54

6. Pécs 6,45

7. Miskolc 6,40

8. Siófok 6,36

9. Sopron 6,21

10. Székesfehérvár 5,80

A világ nagyvárosait vizsgálva a hotel.info ügyfelei a prágai szállodákban voltak a legjobban megelégedve az ár és a szolgáltatás viszonyával, szorosan ezután következik a második helyen Lisszabon. Összességében nézve a kelet-európai nagyvárosok dominálnak: Budapest, Varsó és Bukarest városokat látjuk viszont a nemzetközi rangsorban, három valamikori szocialista ország fővárosát, ahol a szállodatulajdonosok jó szolgáltatást nyújtanak korrekt árakért. És amíg Madrid, a spanyol főváros, a Top 10-es rangsorban az arany közepet foglalja el, más nyugat-európai városok rosszabb eredményt értek el: Athénban, Brüsszelben és Párizsban alacsonyabb színvonalú szolgáltatást nyújtanak a szállodák, vagy magasabb árakat szabnak meg – legalábbis a hotel.info vendégei szerint. Bern zárja a sort, szinte jelentéktelen különbséggel lemaradva Párizstól.

A hotel.info Top 20-as listája a világ nagyvárosairól ár-szolgáltatás viszonylatában:

1. Prága 7,64

2. Lisszabon 7,58

3. Budapest 7,53

4. Berlin 7,47

5. Ottawa 7,42

6. Varsó 7,38

7. Bécs 7,29

8. Tokió 7,28

9. Bukarest 7,25

10. Madrid 7,14

11. Sanghaj 6,99

12. Isztambul 6,87

13. Hong Kong 6,72

14. Buenos Aires 6,71

15. Róma 6,70

16. Helsinki 6,69

17. Athén 6,55

18. Brüsszel 6,54

19. Párizs 6,27

20. Bern 6,21

A vendégek pontrendszer (0-tól 10-ig) segítségével értékelik a www.hotel.info webhelyen keresztül foglalt szállodákat. Olyan kritériumok mellett, mint a szoba minősége és a személyzet udvariassága, többek között az ár és a szolgáltatás viszonya is értékelhető. A hotel.info világszerte több mint 210.000 szállodába nyújt folglalási lehetőséget. (Turizmus Online)

 


Épül Magyarország legnagyobb prémium spa létesítménye

Épül Magyarország legnagyobb prémium spa létesítménye 

2025 tavaszán nyílhat meg a grandiózis beruházás, amely hatalmas löketet adhat Hévíz turizmusának.
MSZÉSZ budapesti régióülés: Somlyai Zoltánt jelölik a Szállodaszövetség következő elnökének

MSZÉSZ budapesti régióülés: Somlyai Zoltánt jelölik a Szállodaszövetség következő elnökének 

Szeptember 16-án a Mercure-Ibis Budapest Castle Hillben tartotta őszi, tisztújító régióülését az MSZÉSZ fővárosi tagozata.
Három napon át ünnepelték a Kimpton BEM Budapest megnyitását

Három napon át ünnepelték a Kimpton BEM Budapest megnyitását 

A megnyitók egyikén, amikor az utazási szakma és a rendezvényes cégek képviselőit hívták el – 2024. szeptember 13-án, pénteken - mi is jelen lehettünk.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Álmodj, tanulj, valósítsd meg önmagad!

Álmodj, tanulj, valósítsd meg önmagad! 

Folytatódik a Marriott-lánc ingyenes képzési programja.
Nemzetközi elismerés egy pesti hotel vendégirányító rendszerének

Nemzetközi elismerés egy pesti hotel vendégirányító rendszerének 

Red Dot díjat nyert a Dorothea Hotel látogatóirányító rendszere.
Új szinten egy hazánkban is elérhető fenntartható turisztikai minősítés

Új szinten egy hazánkban is elérhető fenntartható turisztikai minősítés 

A Good Travel Seal a világ legmegbízhatóbb minősítései között szerepel.
Az Év Fiatal Szállodását keresi az MSZÉSZ

Az Év Fiatal Szállodását keresi az MSZÉSZ 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége meghirdeti az Év Fiatal Szállodása 2024 pályázatot.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Stratégiai partnerség a vendégelégedettség növelése érdekében

Stratégiai partnerség a vendégelégedettség növelése érdekében 

A Novotel Budapest Centrum a Kertesz Communications Consulting Kft.-vel (KCC) kötött megállapodást.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.