A 2008-as online marketing büdzsék sokkal jobban hasznosultak, mint a 2005-ösök. Tavaly minden 1 dollár, amit az online-ra fordítottak, 23 dolláros forgalmat generált, míg ugyanez a szám 2005-ben 18 dollár volt. Erre a szállodák is rájöttek, hiszen ebben az időszakban 10 százalékkal növelték online költéseiket. A megkérdezettek egyharmada közvetlen arányosságot talált a költések és a bevételek között: ha 20 százalékkal többet fordítottak például az online-ra, minimum 20 százalékkal több lett az elektronikus csatornákból származó bevételük. Az eredményeket az egyéb kutatások is igazolják. A J.D. Power and Associates 2008-as Travel Web Site Satisfaction Study elnevezésű tanulmányából például az derült ki, hogy az elmúlt évben 15 százalékkal nőtt azok száma, akik interneten foglaltak repülőjegyet, vagy szállást vagy béreltek autót. Sok kis büdzsével rendelkező szálloda kiváló eredményeket ért el, ha közösségi oldalt hozott létre, fórumot indított, vagy video- vagy fotómegosztó oldalt hozott létre. A tanulmány végül felsorolja azt az öt elemet is, ami a sikeres online kampány nélkülözhetetlen eleme. Ezek a következők: web site management, forgalomélénkítő technikák, közösségi oldalak és web 2.0-ás eszközök.
A XXI. századi siker titka
Több, mint 35 resort típusú szálloda részvételével készült a HSMAI's Resort Marketing Special Interest Group legújabb felmérése az online médiumokról. A kutatásból kiderült többek között, mi az az öt dolog, ami a sikeres online kampányhoz kell, illetve hogy milyen változások történtek az elmúlt években ezen a területen.
Dorothea-kék, kétoldalt sötétítő blackout függönyök, a mintaszobák rizikói és a tökéletes tűzcsapok titka
Az ötcsillagos Dorothea Hotel Budapestben vehettünk részt január 30-án egy olyan szakmai látogatáson, ahol a Danubius Hotels beszerzési, tervezési, műszaki szakemberei tekintették meg a JAB meghívására házat.
Igazgatóváltás a Mellow Mood Hotels élén
Veégh Máté lett a szállodai cégcsoport új általános igazgatója.
Budapesti egységek ennél a szállodacsoportnál
Az East City Hotel és a Thomas Hotel is csatlakozik a brandhez.
Stílusos, kifinomult és újszerű együttműködés a Lánchíd lábánál
Feledésbe merült technikával készült ékszerek a budapesti hotelben.
A teljes körű felújítást követően ismét nyitva a hajdúszoboszlói hotel
A Hunguest Béke több évig tartó felújítás után december 17-től ismét megnyitotta kapuit a vendégek előtt.
Újabb szálláshelyek Németországban a hostelcsoportnál
Európa legnagyobb magántulajdonban lévő hostellánca, az a&o Hostels új szálláshelyet nyit Heidelbergben 2026 végén, ezzel tovább bővítve németországi jelenlétét.
Új beszerzési igazgató a Danubius Hotelsnél
A szállodalánc új központi beszerzési igazgatója Várnai Krisztina.
Rock, divat, egyedi design, önjátszó Steinway zongora – a kortárs művészettel összhangban
Szakmai versenyünk, a Junior Klasszis TopDesign 2024 – Formaruha pályázat ifjú győzteseit invitáltuk egy különleges megjelenésű és koncepciójú budapesti hotelbe január 20-án – és milyen jól tettük, hogy elkísértük nyerteseinket.
MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat
Az MSZÉSZ útjára indítja az „Év Szállodája 2024” pályázatot.
Tátralomnic ékköve: Grand Hotel Praha
Tátralomnic ma is őrzi eleganciáját, amely Marienbadhoz vagy Karlsbadhoz hasonlítható. Leghíresebb szállodája, a Grand Hotel Praha olyan, mint egy mesebeli kastély.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.