A 2008-as online marketing büdzsék sokkal jobban hasznosultak, mint a 2005-ösök. Tavaly minden 1 dollár, amit az online-ra fordítottak, 23 dolláros forgalmat generált, míg ugyanez a szám 2005-ben 18 dollár volt. Erre a szállodák is rájöttek, hiszen ebben az időszakban 10 százalékkal növelték online költéseiket. A megkérdezettek egyharmada közvetlen arányosságot talált a költések és a bevételek között: ha 20 százalékkal többet fordítottak például az online-ra, minimum 20 százalékkal több lett az elektronikus csatornákból származó bevételük. Az eredményeket az egyéb kutatások is igazolják. A J.D. Power and Associates 2008-as Travel Web Site Satisfaction Study elnevezésű tanulmányából például az derült ki, hogy az elmúlt évben 15 százalékkal nőtt azok száma, akik interneten foglaltak repülőjegyet, vagy szállást vagy béreltek autót. Sok kis büdzsével rendelkező szálloda kiváló eredményeket ért el, ha közösségi oldalt hozott létre, fórumot indított, vagy video- vagy fotómegosztó oldalt hozott létre. A tanulmány végül felsorolja azt az öt elemet is, ami a sikeres online kampány nélkülözhetetlen eleme. Ezek a következők: web site management, forgalomélénkítő technikák, közösségi oldalak és web 2.0-ás eszközök.
A XXI. századi siker titka
Több, mint 35 resort típusú szálloda részvételével készült a HSMAI's Resort Marketing Special Interest Group legújabb felmérése az online médiumokról. A kutatásból kiderült többek között, mi az az öt dolog, ami a sikeres online kampányhoz kell, illetve hogy milyen változások történtek az elmúlt években ezen a területen.

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget
Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán
A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok
Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken
A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei
Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben
A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?
A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban
Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik
A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában
Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.