Lényege: úgy élénkítsék a Magyarországra beutazók számát, hogy miközben egyeztetik légiforgalmi stratégiai terveiket, légiközlekedéssel kapcsolatos média megjelenéseiket és megosztják a beutazással kapcsolatos kutatásokat, közösen próbálják meg Magyarország, és ezen belül Budapest, mint célállomás népszerűségét növelni. Az ünnepélyes aláírás alkalmával Horváth Gergely (MT Zrt) kiemelte, hogy immár a segítségükkel – a Légi Marketing Alap eredményeként - jött létre hat új járat Budapestre. Martin Gauss (leköszönő Malév-vezér) a New York-i és a barcelonai járatindítástól remél még több beutazót. Berényi János pedig, aki három hete tartozik a Malév-kötelekéhez, megerősítette, mindez nem akadályozza meg abban a munkában, hogy nagybefektetőt keresnek a légitársaság sikeres működtetése érdekében.
Az aláírást követően egyébként az MT Zrt. illetékesétől a Vendég&Hotel Online megtudta, hogy a BWI sikerén felbuzdulva tervezik az akció folytatását a nyárra is kivetítve – ami azért lenne különösen szerencsés, mert a forró hónapokban a fővárost kevés turista keresi fel, ezért egy forgalomnövelő akció nagyban segítené mind a budapesti szállodások, mind a vendéglátósok bevételét.