A 18 éve nyitott budapesti Kempinski Hotel Corvinus a 18. háza volt a láncnak, amely napjainkban már 62 házat működtet világszerte. Jelenleg 50 további ház fejlesztésén dolgoznak Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Ázsiában. Az expanzió ellenére a Kempinski ragaszkodik az exkluzivitáshoz és az egyediséghez és limitált kollekció megtartására törekszik - mondta el Dudás Ildikó marketing menedzser a keddi sajtótájékoztatón. A kisméretűből közepes szállodavállalattá magát kinőtt márka igyekszik a marketingmegjelenésekben is lekövetni fejlődést, és új koncepciójában kiemelt szerepet kap az életérzés, a kultúra, a szépség és a gasztronómia. A Kempinskire jellemző klasszikus kék-ezüstöt felváltotta a fekete-fehér kombináció, amely olyan színekkel egészült ki, amelyek szerves részei az európai kultúrának, például a provance-i levendulamezőket idéző lila szín. Új betűtípusra is áttért a szállodalánc, megújultak a házak - köztük a budapesti - weboldalai is, érzelmesebben, puhább fényekkel fotózzák a hoteleket, és a leírásokban is a Kempinski-hangulat megragadása dominál.
Arculatváltás a Kempinskinél
Európa legrégebbi szállodalánca, a 113 éves Kempinski Hotels európai gyökereiből táplálkozva a 2010-es évet a brand teljes megújulásával kezdte.

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak
A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts
Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója
A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben
A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről
Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.