A Danubius a szállodaiparban található legmodernebb számítógépes rendszerrel modernizálta a működését. A rendszer egyik legnagyobb erőssége, hogy a központosított adatbázis segítségével lehetővé válik a centralizált szobafoglalás megteremtése. A központi szobafoglalással megteremtik a keresztértékesítési lehetőséget hiszen minden szállodának az árai és az eladható szobái elérhetővé válnak a központi munkatársak által. Ugyancsak ez a rendszer koordinálja a szállodák honlapján, illetve az elektronikus értékesítési csatornákon az eladásra kerülö kapacitást. Ezáltal megteremtődött az úgynevezett “seamless availability” és “”rate parity” a szállodáik részére. Az új rendszer bevezetésével a szállodákban a szobafoglaláson dolgozó kollégák egy csapatba kerültek. A központi szobafoglalással nem szűntek meg munkahelyek.
Az új call centerben több nyelven beszélő profi munkatársak várják a hívásokat reggel 7 és este 8 óra között. Az ügyfél számára egy ilyen központ számtalan előnnyel jár, például egyetlen hívással több Danubius szálloda ajánlatát is megismerheti, könnyen tájékozódhat és foglalhat.
Az iroda elérhetőségei: Tel: (1) 889 9999, Fax: (1) 889 4111, E-mail: [email protected]
A rezervációs csapat vezetője Springer Ildikó. A Központi Szobafoglalás létrehozásával párhuzamosan megújul a Danubius Ügyfélszolgálat tevékenységi köre. A jövőben a Danubius EuroPoints & Bónusz törzsvendégprogramok ügyfélszolgálatának feladatait, valamint az általános Danubius ügyfélszolgálati teendőket végzik. Az Ügyfélszolgálat elérhetőségei: Tel: (1) 888 8200, Fax: (1) 889 4132, E-mail: [email protected]