Beruháznak az egy-három csillagos német szállodák

Érezve a budget-hotelek növekvő versenyét fokozott beruházásokba kezdtek a német egy- és háromcsillagos szállodák – derül ki egy új, a hamburgi Internoga vásárra készített felmérésből.

A The Gunn Report 2008 alapján ügynökségi fronton több kategóriában komoly mozgolódás volt, ám a legfontosabb kategóriában az első helyet impozáns teljesítménnyel sikerült megőriznie a BBDO Wordwide-nak. Az év legdíjazottabb hálózata a tavaly még hatodik helyen tanyázó Leo Burnettet és az egy helyet feljebb kapaszkodó DDB-t előzte meg. A BBDO sorozatban harmadik alkalommal nyerte meg a legfontosabbnak tartott kategóriát, a The Gunn Report tízéves fennállása óta ez a hatodik összesített első helye.

A legdíjazottabb ügynökség kategóriában szintén a BBDO diadalmaskodott, a New York-i iroda a tavalyi nyolcadik helyét cserélte fel az első helyre. A BBDO New York feljövetele több, mint látványos. 2004-ben még csupán a 41. helyet szerezték meg. Utánuk két londoni iroda, a Fallon és a DDB következik.

Az interaktív ügynökségeknél szintén ismétlés és szoros küzdelem volt. A Crispin, Porters & Bogusky-ról egy hajszállal maradt le a tavaly az első helyet társbérlő stockholmi Farfar. A harmadik a Goodbye, Silverstein & Partners San Franciscóból.

Az országok éremtáblázata lekopizta a tavalyi felállást: 1. USA, 2. Nagy-Britannia, 3. Argentina. Középkelet-európai ország nincs az első huszonötben. A Gunn Report jelentése kitér arra, hogy a nagy piac és a magas fogyasztási index nem feltétlenül hozható összefüggésbe az országban található kreativitással. Argentínát a ZenithOptimedia 2008-as piaci méretelemzése szerint a 35. helyre rangsorolta, mégis a harmadik helyen tudott végezni, míg Oroszország 9. piaci helye mellé csupán a 41. pozíciót tudta megszerezni a Gunn Reportban.

A legtöbb díjazott munkára megrendelést adó cég a Sony és a Volkswagen lett, harmadik a Microsoft. Szintén nem történt változás a legtöbb díjat nyerő rendezők első helyén sem. Ahogy tavaly, idén is a kimondhatatlan nevű thaiföldi Thanonchai Sornrivichai zsákolta a legtöbb elismerést. A többiek newcomerek, sem Rupert Sanders, sem Simon McQuoid nem volt jegyezve az elmúlt évben.

Az idén első alkalommal indított All Guns Blazing nevű hibridkategóriát, amiben minden mehet mindennel, a Leo Burnett Sydney nyerte.

A legtöbb díjat nyert reklám kategóriát a Fallon London remeklése fémjelezte. Első, harmadik, és negyedik helyük közé a hamburgi Nordpol+ tolakodott. A Fallon díjazottjai sorrendben: Cadbury Daily Milk/"Gorilla", Skoda Fabia/"Cake"(csak az az ének ne lenne!), és a kedves ugráló gyurmanyuszis Sony Bravia/"Play-Doh". A Nordpol+ az Epuron Wind Energy-nek készített lélekemelő ,,Power of Wind"-del zavart be a Fallon pókerébe.

A győztesek listáját itt megtekintheti.


Cadbury Gorilla
 

{youtube|id=iKdQC-hbY7k|width=425|height=344}



 

Epuron - The Power of Wind

{video|id=467|width=425|height=344}



 

Skoda Fabia- Cake

{video|id=468|width=425|height=344}



 

Sony Bravia - Play-Doh

{video|id=469|width=425|height=344}




 

 


Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget 

Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.
A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.