13 ország 300 kiállítójának részvételével zajlott a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban múlt héten az a négy szakkiállítás, amelynek egyike a marketingkommunikációs szakma bemutatkozására szolgált. A Promotion néven futó szakkiállítást a Civilcomp 2009 konferenciával Herczog László szociális miniszter nyitotta meg, majd a Magyar Marketing Szövetség tartott előadást az Év Honlapja 2009 pályázatról, amelynek október közepén zárul le a nevezési ideje.
A Dekorszövetség szervezésében sor került a vitrindekorációs versenyre és egy kreatív csomagolási bemutatóra, valamint szakmai előadás hangzott el a kirakatok helyzetéről, az eladáshelyi reklámokról és a plázapromóció megjelenési formáiról. A szerdai napon előadássorozatával a Magyar PR Szövetség foglalta el a porondot [erről bővebben holnap számolunk be a Kreatív Online-on], pénteken pedig a Magyar Reklám Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség meghívott előadói beszéltek a mobilmarketing és a hazai direktmarketing-piac lehetőségeiről.
Harsányi Dávid és Sas István „Reklámversenyek külföldön és itthon – Díjnyertes reklámok régen és ma” címmel szerdán tartottak előadást a főként egyetemi és főiskolai hallgatókból álló közönségnek, és ugyanaznap – kerekasztal-beszélgetésekkel egybekötve – hirdették meg az Országos Média Diákversenyt.
A Promotion egész ideje alatt látható volt a reklámfotó-kiállítás és folyamatosan vetítették az Euro Effie, a Clio Awards, valamint idén először a Golden Drum nyertes reklámfilmjeit.