Díjmentes asszisztens szolgáltatás szállodáknak

A járvány miatt nehéz helyzetbe került hoteleknek kínál segítséget egy hazai startup.

Díjmentesen elérhető, chat alapú megoldást kínál egy budapesti startup a járvány miatt bajba jutott hazai szállodáknak. A Bonomi Asszisztens reagál a várhatóan megnövekvő ügyfélszolgálati igényekre, és segít a járvány utáni újrakezdésben.

A koronavírus-járvány okozta rendkívüli helyzetben a közel 1200 hazai szálloda legtöbbje a működés átmeneti felfüggesztésére kényszerült. A foglalások száma már március elejétől csökkenni kezdett, és az elbizonytalanodott vendégek jelenleg kivárnak nyaralási terveik véglegesítésével. A vis maior helyzet miatt törölt foglalások átszervezése és az újranyitás megfelelő kommunikálása a vendégek felé komoly kihívás elé állítja a hotelek munkatársait. A Facebook Messengeren működő Bonomi Asszisztens egyszerűen elérhetővé teszi a legfontosabb és legaktuálisabb információkat, így csökkentve a megválaszolásra váró kérdések számát.

A kényszerű szünetet kihasználva sok helyen hozzáláttak az esedékes felújításokhoz, és vannak, akik – brandjük építésével vagy marketingstratégia kidolgozásával – már most elkezdtek felkészülni arra a kiélezett versenyhelyzetre, amit az újraindulás jelent majd. Az új start up hatékonyan támogatja a kuponok és utalványok értékesítését, így a leendő vendégek már előre elköteleződve várják, hogy újra foglalhassanak.

A 2008-as válság tapasztalatai, valamint a járvány eddigi lefolyása alapján valószínűsíthető, hogy a turizmus már 2020 második felében lendületes növekedésnek indulhat, elsőként belföldön, majd a bizalom erősödésével nemzetközileg is.

"Az ingyenes csomaggal szeretnénk segíteni a hazai turizmus talpraállását, hiszen ez nem csak a vendégeknek és a szállodáknak, hanem az ágazat összes szereplőjének közös érdeke", mondja Dencs Gábor, a Bonomi alapítója.

Mi is ez pontosan?

A Facebook Messenger platformon működő Bonomi Asszisztens egyszerre segíti a hotel munkáját és szolgálja a vendégek kényelmét, az érdeklődők megszólításától a vendégek visszajelzéseinek a gyűjtéséig. Az Asszisztens folyamatos fejlesztésének része a különböző szállodai rendszerekkel való integráció kialakítása és a szövegfelismerő automatizmus tökéletesítése. 2020 márciusáig 6 hazai hotel kezdte el használni, az ingyenes csomaggal kapcsolatban pedig már 15 szálláshely jelezte érdeklődését.

A járvány lecsengése után a Bonomi kilép a nemzetközi piacra, elsősorban a régió országait célozva.

Még több információ a csomagról: itt.

Forrás: Bonomi


Díjazták a WING szállodáját a nívós ingatlanfejlesztési versenyen

Díjazták a WING szállodáját a nívós ingatlanfejlesztési versenyen 

Különdíjat nyert a dual-branded ibis&TRIBE Budapest Stadium hotel.
Budapestre is berobogott a Pullman francia életérzést rejtő hálókocsija

Budapestre is berobogott a Pullman francia életérzést rejtő hálókocsija 

November 21-én egy varázslatos érzékszervi utazással zajlott a Pullman Happenings rendezvénysorozat első magyarországi eseménye, amelynek művészi koncepcióját Demeter Richárd álmodta meg.
Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén 

Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel

Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel 

Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón

Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón 

November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival 

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon

„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon 

A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából

Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából 

Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten

Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten 

Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.