Díjmentes asszisztens szolgáltatás szállodáknak

A járvány miatt nehéz helyzetbe került hoteleknek kínál segítséget egy hazai startup.

Díjmentesen elérhető, chat alapú megoldást kínál egy budapesti startup a járvány miatt bajba jutott hazai szállodáknak. A Bonomi Asszisztens reagál a várhatóan megnövekvő ügyfélszolgálati igényekre, és segít a járvány utáni újrakezdésben.

A koronavírus-járvány okozta rendkívüli helyzetben a közel 1200 hazai szálloda legtöbbje a működés átmeneti felfüggesztésére kényszerült. A foglalások száma már március elejétől csökkenni kezdett, és az elbizonytalanodott vendégek jelenleg kivárnak nyaralási terveik véglegesítésével. A vis maior helyzet miatt törölt foglalások átszervezése és az újranyitás megfelelő kommunikálása a vendégek felé komoly kihívás elé állítja a hotelek munkatársait. A Facebook Messengeren működő Bonomi Asszisztens egyszerűen elérhetővé teszi a legfontosabb és legaktuálisabb információkat, így csökkentve a megválaszolásra váró kérdések számát.

A kényszerű szünetet kihasználva sok helyen hozzáláttak az esedékes felújításokhoz, és vannak, akik – brandjük építésével vagy marketingstratégia kidolgozásával – már most elkezdtek felkészülni arra a kiélezett versenyhelyzetre, amit az újraindulás jelent majd. Az új start up hatékonyan támogatja a kuponok és utalványok értékesítését, így a leendő vendégek már előre elköteleződve várják, hogy újra foglalhassanak.

A 2008-as válság tapasztalatai, valamint a járvány eddigi lefolyása alapján valószínűsíthető, hogy a turizmus már 2020 második felében lendületes növekedésnek indulhat, elsőként belföldön, majd a bizalom erősödésével nemzetközileg is.

"Az ingyenes csomaggal szeretnénk segíteni a hazai turizmus talpraállását, hiszen ez nem csak a vendégeknek és a szállodáknak, hanem az ágazat összes szereplőjének közös érdeke", mondja Dencs Gábor, a Bonomi alapítója.

Mi is ez pontosan?

A Facebook Messenger platformon működő Bonomi Asszisztens egyszerre segíti a hotel munkáját és szolgálja a vendégek kényelmét, az érdeklődők megszólításától a vendégek visszajelzéseinek a gyűjtéséig. Az Asszisztens folyamatos fejlesztésének része a különböző szállodai rendszerekkel való integráció kialakítása és a szövegfelismerő automatizmus tökéletesítése. 2020 márciusáig 6 hazai hotel kezdte el használni, az ingyenes csomaggal kapcsolatban pedig már 15 szálláshely jelezte érdeklődését.

A járvány lecsengése után a Bonomi kilép a nemzetközi piacra, elsősorban a régió országait célozva.

Még több információ a csomagról: itt.

Forrás: Bonomi


MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat

MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat 

Az MSZÉSZ útjára indítja az „Év Szállodája 2024” pályázatot.
Változik az indiai OYO szállásfoglaló portál házirendje – tiltakoznak a vendégek

Változik az indiai OYO szállásfoglaló portál házirendje – tiltakoznak a vendégek 

Az utazás nehéz Indiában azoknak, akik nem házasok, azonban ennek ellenére szeretnének együtt utazni és közös szálláshelyen aludni.
Veganuár és méregtelenítő kúra a sárvári ötcsillagos házban

Veganuár és méregtelenítő kúra a sárvári ötcsillagos házban 

Évkezdetnek nem is rossz: két olyan csomagajánlatot állítottak össze, amely mindkettő ezt a célt szolgálja.
Újfent nyit egy hostelt az a&o Belgiumban

Újfent nyit egy hostelt az a&o Belgiumban 

Az a&o Hostels, Európa vezető hostellánca, 2025. január 1-jén megnyitotta második belga szálláshelyét, az a&o Brussels Centrumot.
Brandváltás az egykori Adria Palotában

Brandváltás az egykori Adria Palotában 

Az Al Habtoor Palace megérkezett Budapestre az ikonikus, egykori Adria Palotába, amelyet jóideje Ritz Carlton-ként ismertünk, korábban pedig a Meridien-lánc tagjaként nyílt meg ötcsillagos szállodaként a pesti Belváros szívében.
Új szakember a hévízi hotel élén – FRISSÍTVE

Új szakember a hévízi hotel élén – FRISSÍTVE 

Jakab Gábor lett a hévízi NaturMed Hotel Carbona új szállodaigazgatója.
Üzemeltetési területen változás a Danubius Hotels-nél

Üzemeltetési területen változás a Danubius Hotels-nél 

A Danubius Hotels Zrt. új vezető kinevezésével indítja 2025-öt, megerősítve a szállodavállalat láncszintű üzemeltetését.
Milliós gázszámla és eltűnt bérlők a mogyoródi panziónál

Milliós gázszámla és eltűnt bérlők a mogyoródi panziónál 

Több, mint harmincmilliós tartozást hátrahagyva váltak köddé a koreai befektetők.
Vendégek éjszakázhatnak Pablo Escobar egykori magánrepülőjén

Vendégek éjszakázhatnak Pablo Escobar egykori magánrepülőjén 

Aki Bristol környékére tervez látogatni mostanában, akár már az egykori drogbáró magángépéből átalakított Airbnb szállást is kibérelheti.
HOTCO 2025: Újabb előadók neveit hozták nyilvánosságra

HOTCO 2025: Újabb előadók neveit hozták nyilvánosságra 

Az idei program különlegessége, hogy neves előadók osztják meg tapasztalataikat, amelyek értékes tanulságokkal szolgálhatnak minden résztvevő számára.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.