Díjmentes asszisztens szolgáltatás szállodáknak

A járvány miatt nehéz helyzetbe került hoteleknek kínál segítséget egy hazai startup.

Díjmentesen elérhető, chat alapú megoldást kínál egy budapesti startup a járvány miatt bajba jutott hazai szállodáknak. A Bonomi Asszisztens reagál a várhatóan megnövekvő ügyfélszolgálati igényekre, és segít a járvány utáni újrakezdésben.

A koronavírus-járvány okozta rendkívüli helyzetben a közel 1200 hazai szálloda legtöbbje a működés átmeneti felfüggesztésére kényszerült. A foglalások száma már március elejétől csökkenni kezdett, és az elbizonytalanodott vendégek jelenleg kivárnak nyaralási terveik véglegesítésével. A vis maior helyzet miatt törölt foglalások átszervezése és az újranyitás megfelelő kommunikálása a vendégek felé komoly kihívás elé állítja a hotelek munkatársait. A Facebook Messengeren működő Bonomi Asszisztens egyszerűen elérhetővé teszi a legfontosabb és legaktuálisabb információkat, így csökkentve a megválaszolásra váró kérdések számát.

A kényszerű szünetet kihasználva sok helyen hozzáláttak az esedékes felújításokhoz, és vannak, akik – brandjük építésével vagy marketingstratégia kidolgozásával – már most elkezdtek felkészülni arra a kiélezett versenyhelyzetre, amit az újraindulás jelent majd. Az új start up hatékonyan támogatja a kuponok és utalványok értékesítését, így a leendő vendégek már előre elköteleződve várják, hogy újra foglalhassanak.

A 2008-as válság tapasztalatai, valamint a járvány eddigi lefolyása alapján valószínűsíthető, hogy a turizmus már 2020 második felében lendületes növekedésnek indulhat, elsőként belföldön, majd a bizalom erősödésével nemzetközileg is.

"Az ingyenes csomaggal szeretnénk segíteni a hazai turizmus talpraállását, hiszen ez nem csak a vendégeknek és a szállodáknak, hanem az ágazat összes szereplőjének közös érdeke", mondja Dencs Gábor, a Bonomi alapítója.

Mi is ez pontosan?

A Facebook Messenger platformon működő Bonomi Asszisztens egyszerre segíti a hotel munkáját és szolgálja a vendégek kényelmét, az érdeklődők megszólításától a vendégek visszajelzéseinek a gyűjtéséig. Az Asszisztens folyamatos fejlesztésének része a különböző szállodai rendszerekkel való integráció kialakítása és a szövegfelismerő automatizmus tökéletesítése. 2020 márciusáig 6 hazai hotel kezdte el használni, az ingyenes csomaggal kapcsolatban pedig már 15 szálláshely jelezte érdeklődését.

A járvány lecsengése után a Bonomi kilép a nemzetközi piacra, elsősorban a régió országait célozva.

Még több információ a csomagról: itt.

Forrás: Bonomi


Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.
Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban

Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban 

Sikeresen lezajlott a Magyar Kastélyszállodák és Történelmi Épületek Szövetségének éves közgyűlése.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.