Együtt ünnepel a Novotel és a Disney a gyerekekkel

A Novotel a 2010-es év során több mint kétmillió kisgyereket üdvözölhetett szállodáiban a családoknak szánt csomagjának, a 20 éve töretlenül népszerű Family&Novotelnek köszönhetően. A Novotel szállodák többek között ezért is ideális helyszínek a Disney-Pixar legújabb filmje a Verdák 2. bemutatójának megünneplésére.

Idén nyáron a Novotel európai hálózatának 280 szállodáját választó családok közösen élvezhetik a Verdák 2. világát tartózkodásuk során. Az együttműködés rávilágít arra a különleges figyelemre, amelyet a Novotel a családokra fordít – ez idő alatt – nyár végéig – számos Verdák 2.-vel kapcsolatos akció várja a családos szállóvendégeket.

Az érkezésnél például Verdák 2. emléktárgyakkal ajándékozzák meg az érkező családokat a recepción. Az animációs film előzetesét megtekinthetik majd az előtérben elhelyezett képernyőkön, az éttermekben pedig a gyerekeknek Verdák 2. díszítéssel ellátott tányéralátétekkel és játékokkal kedveskednek, hogy elfoglalják magukat, amíg az ételükre várnak. A szállodák előterében XBox konzolokon és Mac számítógépeken próbálhatják ki a Verdák 2. videojátlkot, emellett a gyerekek szórakozásáról gondoskodó KidsCorner gyereksarkok is a Verdák 2. színeibe öltöznek majd.

Az együttműködést egy átfogó médiaaktivitás is támogatja, széleskörű reklámkampánnyal együtt. A Family&Novotel ajánlatát bemutató médiakampányban összesen tíz európai ország (Franciaország, Németország, Nagy-Britannia, Olaszország, Svájc, Belgium, Hollandia, Spanyolország, Lengyelország, Portugália) vesz részt. Az ehhez kapcsolódó reklámot egy Novotel szobában készítették. A hirdetéssel a családközpontú médiumokat veszik célba, köztük magazinokat és az internetet. A hirdetés többek között az európai ELLE magazinban, illetve az MSN és az aufeminin.com weboldalain jelenik majd meg. A Disney.com weboldalain keresztül játékot is szerveznek Franciaországban, Németországban, Nagy-Britanniában, Olaszországban és Spanyolországban. A nyeremények a kis-, és nagykorúak szívét egyaránt megdobogtatják (LCD TV, XBox videojáték, stb.).

Bár nem ez az első alkalom, hogy a két márka együttműködésbe kezdett, ilyen léptékű akcióra most először került sor Európában, a hollywoodi vállalattal, amelynek értékei, pozicionálása, presztízse, innovációs potenciálja, valamint nemzetközi és generációkon átnyúló ismertsége azonos a Novotelével.

 


Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.