Idén nyáron a Novotel európai hálózatának 280 szállodáját választó családok közösen élvezhetik a Verdák 2. világát tartózkodásuk során. Az együttműködés rávilágít arra a különleges figyelemre, amelyet a Novotel a családokra fordít – ez idő alatt – nyár végéig – számos Verdák 2.-vel kapcsolatos akció várja a családos szállóvendégeket.
Az érkezésnél például Verdák 2. emléktárgyakkal ajándékozzák meg az érkező családokat a recepción. Az animációs film előzetesét megtekinthetik majd az előtérben elhelyezett képernyőkön, az éttermekben pedig a gyerekeknek Verdák 2. díszítéssel ellátott tányéralátétekkel és játékokkal kedveskednek, hogy elfoglalják magukat, amíg az ételükre várnak. A szállodák előterében XBox konzolokon és Mac számítógépeken próbálhatják ki a Verdák 2. videojátlkot, emellett a gyerekek szórakozásáról gondoskodó KidsCorner gyereksarkok is a Verdák 2. színeibe öltöznek majd.
Az együttműködést egy átfogó médiaaktivitás is támogatja, széleskörű reklámkampánnyal együtt. A Family&Novotel ajánlatát bemutató médiakampányban összesen tíz európai ország (Franciaország, Németország, Nagy-Britannia, Olaszország, Svájc, Belgium, Hollandia, Spanyolország, Lengyelország, Portugália) vesz részt. Az ehhez kapcsolódó reklámot egy Novotel szobában készítették. A hirdetéssel a családközpontú médiumokat veszik célba, köztük magazinokat és az internetet. A hirdetés többek között az európai ELLE magazinban, illetve az MSN és az aufeminin.com weboldalain jelenik majd meg. A Disney.com weboldalain keresztül játékot is szerveznek Franciaországban, Németországban, Nagy-Britanniában, Olaszországban és Spanyolországban. A nyeremények a kis-, és nagykorúak szívét egyaránt megdobogtatják (LCD TV, XBox videojáték, stb.).
Bár nem ez az első alkalom, hogy a két márka együttműködésbe kezdett, ilyen léptékű akcióra most először került sor Európában, a hollywoodi vállalattal, amelynek értékei, pozicionálása, presztízse, innovációs potenciálja, valamint nemzetközi és generációkon átnyúló ismertsége azonos a Novotelével.