A tanulmányon kívül a regisztrált felhasználók különféle témában blogokat is olvashatnak az oldalon, pl. Pályázatíráskor felmerülő 10 leggyakoribb hiba, Mi alapján találnak meg a google-ban, Mit kezdjünk az influenza járvánnyal, stb.
Az elmúlt hetek során a beharangozó kampányban hirdetett "A stabilizációhoz vezető út" című tanulmány célja, hogy a szállodák kihívásait az eddigiektől eltérő megközelítésből vizsgálja. Az új szemléletmód létjogosultsága a szolgáltatóipar begyűrűző globalizációja, ami miatt a fogyasztói szokások és elvárások az elmúlt években gyökeresen megváltoztak. A világban elterjedt pénzügyi válság majdnem minden iparágban negatívan érezteti a hatását. A tanulmány arra kereste a választ, pontosan melyek ezek a korlátok, és hogyan lehet ezeket leküzdeni, végül versenyelőnyre szert tenni és a stabilizáció útjára lépni – magyarázzák összefoglalójukban az oldal szerkesztői.
A tanulmány számos érdekes tényre rávilágít. Kiderül például, hogy a válaszadók 39 százaléka már indult valamilyen pályázaton, míg a fennmaradó 61 százalék annak ellenére nem élt egyáltalán ilyen lehetőséggel, hogy a magyar vállalkozások számára a 90-es évek vége óta nyitottak az európai uniós pénztárcák, vagy korábban a Széchenyi Terv forrásai. Azok közül, akik pályáztak, 34 százalékuk volt elége¬dett a támogatás lehívásának folyamatával, míg a pályázók 66 százaléka egyáltalán nem.
A tanulmány a regisztrálók számára ingyenes, de a tanácsadás arról, hogy miként tehetünk szert a manapság különösen áhított versenyelőny megszerzésére, már természetesen nem. Az oldal szerkesztői a kutatás végén hívják fel az olvasók figyelmét szolgáltatásukra, a HotelAudit Tréningprogramra.