Ez igen! Példaértékű a sasvári kastélyhotel menedzsmentje

Miközben a turizmus, szállodaipar és vendéglátás területén a vezetők leginkább munkavállóiktól szabadulnak meg  - a parádsasváriak nem akármilyen áldozatot hoznak házuk dolgozóinak megmentése érdekében.

 

Erről Facebook-oldalukon vendégeiknek és - hozzátehetjük, szép példaként - az ágazat szereplőinek ill. az egészségügyben dolgozóknak is címezve, a következőt írták: (szó szerint közöljük, mert eddig sehonnan nem érkezett információ, hasonlóan önzetlen felajánlásról - a szerk.)

Kedves vendégeink, kollégáink, barátaink!

Ezekben a pillanatokban mit is tehetnénk, mint hogy előre menekülünk! Rengeteg hotel dolgozóinak a napokban tömegesen mondtak fel - valahol érthető módon - a munkáltatók. Mi ezt el szeretnénk kerülni és továbbra is példaértékű és közkedvelt munkahelyként üzemelnénk tovább. A túlélésre játszunk közös teherviseléssel, melyhez tulajdonosok, vezetők, dolgozók és a vendégek segítségére is szükségünk van, hogy amikor újra beindul a belföldi turizmus, akkor is ugyanezzel a lelkes és profi csapattal tudjuk Önöket fogadni.

A miniszterelnöki bejelentéssel kapcsolatban, egy minimális segítséget kaptunk mi, szállodások, de ez még önmagában sajnos nem elég számunkra. Így kidolgoztunk egy programot, hogy Kastélyunk dolgozóira és Kastélyunk állapotára továbbra is meglegyen a kellő anyagi forrásunk.

❗️május 31-ig minden itt lakó vendég számára 2 fogásos ebédet biztosítunk INGYENESEN!

❗️ha teheti, ne mondja le foglalását, amennyiben most nem kíván hozzánk jönni, kérjük csak FOGLALJA ÁT pihenésének időpontját!

❗️Ingyenes lemondásának visszatérítését érkezéstől számított 5 napról 2-re CSÖKKENTJÜK, hogy minél tovább tudjon tervezni már lefoglalt időpontjával

❗️A megvásárolt utalványok árát vissza ugyan nem tudjuk téríteni, de lejáratát 3 hónappal MEGHOSSZABBÍTJUK ❗️egy EXKLUZÍV UTALVÁNYT fogunk meghirdetni, egy éves lejárattal. 2 utalvány vásárlása esetén, mi 3-at adunk vendégünknek, amivel 1 dolgozó 1 havi béréhez járulnának hozzá megközelítőleg

❗️igazgatói és vezetői fizetésünkről a válság teljes ideje alatt LEMONDUNK

❗️minden egészségügyi dolgozót, aki részt vett a járvány alatt a segítségben, FÉLÁRON fogadunk egész évben, minden csomagunk esetén!

❗️fokozottan figyelük kollégáink és vendégeink EGÉSZSÉGÉRE!

❗️Amíg tehetjük és egyéb intézkedést nem hoznak, továbbra is VÁRJUK sok szeretettel kedves vendégeinket!

Köszönöm figyelmüket! Szélessy András Szállodaigazgató

Forrás: Facebook / Turizmus Online


Napfényes fejezet – amely a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról szól

Napfényes fejezet – amely a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról szól 

A Danubius Hotel Helia – nevéhez méltóan, hiszen a „Helia” a Naphoz kötődőt jelenti – fénylő pont a főváros szállodai kínálatában.
Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában

Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában 

Négy magyarországi szálláshellyel bővül a szállodalánc.
Megkezdődött a 44. Országos Borverseny

Megkezdődött a 44. Országos Borverseny 

Mintegy 2700 palack bor versenyez.
Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája

Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája 

Az ötcsillag superior minősítésű hotel 285 szobájában több mint 600 vendéget tud fogadni.
Turisztikai fejlesztés Nógrádban

Turisztikai fejlesztés Nógrádban 

Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.
Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.
Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál

Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál 

A Mövenpick bejelentette a Mövenpick Hotel Budapest Centre megnyitását.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.