Harminc új-zélandi, ausztrál és Fidzsi-szigeteki szállodájának részvételével készített felmérése szerint rendszeresen hagyják rendetlenül szállodai szobájukat a Novotel vendégei, sőt a hölgyvendégek azok, akik kevésbé figyelnek oda arra, mi marad utánuk…
A megkérdezett szállodai alkalmazottak szerint a nők 69 százaléka hagy kisebb káoszt maga után a szobában, 72 százalékuk a fürdőszobát is eláztatja, ráadásul ők azok, akik nagyobb valószínűséggel visznek haza olyan apró szuveníreket a szobából, mint a fürdőköntös, a hajszárító, a díszpárna vagy a toalett papír. Bár a férfiak állítólag rendesebbek, sőt a borravalóval is nagyvonalúbbak, de a két nem közül ők azok, akiket nagyobb arányban kapnak rajta meztelenül a hotel folyosóin. Az alkalmazottak 71 százaléka számolt be ilyen esetről.
Az utazás során a nőknek egyébként a csokoládé a gyengéje, legtöbbször ugyanis ez hiányzik a mini bárból, mikor elhagyják a szobát, míg a férfiak inkább drága borokat rendelnek maguknak.
A vizsgált hotelek alkalmazottai szerint a vendégek nem csak rendetlenek, de furcsa, néha kifejezetten bizarr dolgokat hagynak ott maguk után. A beszámolók szerint ugyanis a takarítók találtak már műfogsort, sőt művégtagot, letartóztatási parancsot, szexuális játékszereket, kígyót és egy csecsemőt is. (Forrás: ELTE Társadalomtudományi Kar hírlevél)
Fura holmik maradnak a hotelszobákban
Érdekes kutatást tett közzé az egyik nemzetközi szállodalánc a közelmúltban. Alkalmazottai részvételével készült felmérésében ugyanis arra voltak kíváncsiak, milyen állapotban hagyják vendégeik szobájukat kijelentkezéskor.
Budapestre is berobogott a Pullman francia életérzést rejtő hálókocsija
November 21-én egy varázslatos érzékszervi utazással zajlott a Pullman Happenings rendezvénysorozat első magyarországi eseménye, amelynek művészi koncepcióját Demeter Richárd álmodta meg.
Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely
Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén
Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel
Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón
November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival
A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon
A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából
Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten
Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora
Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.