Hallott már az ibis Music-ról?

Az ibis szállodamárka a Sziget Fesztivállal, a Spofity-jal és a brit 4th Floor Creative Grouppal közösen indítja útjára új globális zenei platformját, az ibis Music-ot. Az ibis legújabb zenei programja, a legújabb lépés a márka átalakulásában, mellyel teljesen új élményeket ajánlanak a helyi közösségeknek és utazóknak egyaránt, életteli, interaktív közösségi csomópontokat kialakítva a szállodákban

A program egy teljeskörű aktivációs zenei platform, mely egy olyan zenei versennyel indul, ahol 44 belsőséges minikoncertet adnak 17 ország ibis szállodáiban, népszerűsítve az ibis zenei szenvedélyét. Az új márkapozícióval, a mobile check-innel, az új design-iránnyal és az új F&B ajánlatokkal az ibis Music program olyan új, modern és életteli ajánlatot nyújt, amely kifejezetten zeneszeretőknek nyújt különleges élményeket. Az ibis Music Contest 2019 március 29-én indul.

Az új márkapozíció nem csupán folytatása a márka értékeinek, hagyományának és korábbi művészekkel és fesztiválokkal történő együttműködéseinek, hanem annak is a felismerése, hogy a zeneszeretet univerzális. Az ibis megbízásából készült Ipsos kutatás szerint a megkérdezettek 79%-a szerint a zenehallgatás elengedhetetlen része az életüknek. 84%-uk szerint a zene fontos az élmények megélésében és megosztásában, míg 58%-uk szeret zenét hallgatni utazás közben. 

A kutatásban résztvevők 50%-a azon növekvő trendhez tartozik, akik inkább élőzenét hallgatnának, mintsem felvett zenét. 51%-uk szerint az élő koncert lenne az első, ami elvárható egy szállodától. Emellett a válaszadók 40%-a preferál élőzenei koncertet feltörekvő zenészektől. Ezért is fontos az együttműködésünk a Spotify-jal, aki az algoritmusuk segítségével megkönnyítik a trendek, illetve feltörekvő művészek azonosítását és felfedezését.Az egész kutatás megerősítette azt a nézetet, hogy azok, akik utaznak, szeretnek helyi zenéket, énekeseket és bandákat felfedezni – a válaszadók 53%-a fejezte ki ebbéli igényét.

Az ibis partneri viszonya a Spotify mellett a Sony Music UK 4th Floor Creative Group-pal egy közös márkaértéket jelenít meg: új zenék és tehetségek közös felfedezése és a közös cél, hogy élőzenét nyújthatakk a vendégeinkek. 

Az ibis Music egy olyan program, mely összekapcsolja a közönséget, a feltörekvő zenészeket és a már elismert művészeket egy intim koncertsorozatban, melyet 17 ország ibis szállodájában rendeznek meg - nagynevű művészek lépnek fel 6 ország ibis szállodáiban. 

A zenei utazás csúcspontja augusztus 7. A magyarországi, Budapesten megrendezett 2019-es Sziget Fesztiválon 9 feltörekvő művész fog szerepelni egy iparági szakemberekből és partneri delegáltakból álló zsűri előtt. A 9 versenyzőből egyet díjaz a zsűri az ibis Music legjobb feltörekvő zenésze díjjal. A nyertes díj része egy együttműködési szerződés a Sony Music UK 4th Floor Creative Group csapatával, akik segítenek a zenekar promóciójában és mentorálnak egy elkészülő albumot, ezzel is segítve a zenekar karrierjének az elindulását. Ez a díj meghatározó minden feltörekvő zenei tehetség számára.

Az ibis Music a program elindítása után az összes ibis szállodában globálisan bevezetésre kerül. A program termékekben és egyéb tevékenységekben is meg fog jelenni, melyek közül mind a zenei platform köré összpontosul: hotelen belüli fellépések szervezése, zenei eszközök hozzáférése a vendégek számára a lobbyban, zenehallgatásra alkalmas eszközök beszerzése a szállodai szobákban. Egyes országokban a program kiegészül helyi zenei fesztiválokkal közös partneri viszonnyal is, például a Dot to Dot fesztivállal az Egyesült Királyságban és a Montreux Jazz Fesztivállal Svájcban. A márka jelenleg olyan csomagokon dolgozik, melyek kifejezetten zenészek és zeneszeretők számára nyújtanak szolgáltatásokat, hogy a szállodák valódi zenei központok lehessenek a vendégek, a helyi közösségek és a zeneipar számára egyaránt.


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.