Indul a Marriott saját képzési programja

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére. A professzionális és a 21. századi turisztikai és vendéglátóipari kihívásoknak megfelelő szakember pótlás, a fiatalok bevonása, s számukra hosszútávú karrier és önmegvalósítási lehetőség bemutatása a célja annak a programnak, amit a Marriott cégcsoport indít el idén áprilisban, írják ezzel kapcsolatos közleményükben.

Mint kiderül, a program szakmai összefogással valósul meg, a tanulni vágyó fiataloknak a képzés díjmentes.

A képzés célja, hogy utat és lehetőséget adjon a vendéglátóipari és turisztikai szakmával szimpatizáló fiataloknak abban, hogy milyen karrierút lehetséges a világ egyik legnagyobb szállodaláncában, és az elinduláshoz szükséges tudást biztosítsa ehhez. 

– mondta Kiss Zsuzsanna, a budapesti Marriott szállodák HR vezetője.

Forrás: Depositphotos
Forrás: Depositphotos

A program különlegessége, hogy a képzés közel fele a szállodalánc egységeiben valósul meg, ezzel még közelebb hozva a jelen kihívásait és trendjeit a bevont fiatalokhoz.

Olyan szaktudást szeretnénk átadni a program résztvevőinek, amellyel nálunk, de a világ bármely pontján lévő szállodában is megállhatják a helyüket

– tette hozzá a HR-igazgató.

A program szakácssegéd képzéssel indul, amelyre már most lehet jelentkezni. A programba azokat a 18-24 év közötti fiatalokat várják, akik legalább érettségivel rendelkeznek, szeretnének egy akkreditált, államilag elismert képzésben részt venni, és nyitottak arra, hogy a legfrissebb trendeket és tudást lessék el a szállodaipar kiválóságaitól. 

A legjobban vizsgázó hallgatóknak a szállodalánc szerződési lehetőséget is kínál 

– hangsúlyozta Kiss Zsuzsanna.

A LevelUp! különlegessége abban is áll, hogy a Marriott nem egyedül, hanem a BKSZC Szamos Mátyás Képzőközponttal és a Civil Impact Nonprofit Kft-vel partnerségben dolgozta ki a programot. A Budapesti Komplex Szakképzési Centrum (BKSZC) a képzés megvalósítását segíti, míg a Civil Impact a bevont fiatalok mentorációjában és soft skill-jeinek építésében segíti a program magas szintű megvalósulását és a célok elérését.

További információ: Kiss Gyöngyvér +36203954277; [email protected]


SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.