Indul az új HomeExchange platform

Emmanuel Arnaud vezérigazgató és Charles-Edouard Girard ügyvezető ma bejelentették az új HomeExchange platform elindítását, mely hét közösséget egyesít globális márkaként víziójával.

A HomeExchange új weboldala egyben egy nemzetközi márkaarculat is, mely összefogja a vendéglátó piac szétdarabolt vízióját és értékeit. Azzal, hogy helyeket ajánl, ahol a felhasználó vendégül láthat vagy megszállhat pénzmozgás nélkül, az otthon-csere ma már nyílt kihívója lett a fizetővendéglátásnak. A HomeExchange új változata az első olyan program, amely all-inclusive prémium garanciákat nyújt. Tagjai további személyi hitelesítésben vesznek részt, megerősített ügyfélszolgálatot vehetnek igénybe lemondás esetén, az ingatlanjuk biztosítása 1,000 000£ értékben fedezi a károkat és 24/7 segítséget kapnak váratlan esetekre bárhonnan a világból. A biztonság és a kényelem új szintje, összekapcsolva olyan funkciókkal, melyek egyszerűsítik de egyben megnövelik a csere lehetőségeket, teremtik meg a közösség szárnyalását és növekedését.

"Fizetős helyen megszállni egyre inkább rideg és személytelen az emberek számára. Az otthon-csere viszont az ingyenes vendéglátáson alapul és így teljesen új élményt kínál: autentikus, igazi otthonokban megszállni és élvezni a vendég szíveslátását” mondja Emmanuel Arnaud, a HomeExchange vezérigazgatója. Az új márka tükrözi a HomeExchange misszióját: legyen kihívás a turizmus iparágban az egyedi és emberi vendéglátás élményével és egyben az egyre növő, most 400,000 tagot számláló közösségének pedig valós otthonokat kínáljon világszerte úticélként. “Ez csak a kezdet: a HomeExchange összekapcsolja a megfizethetőséget, az emberi értékeket és a fenntarthatóságot. A baby boom idejétől az ezredfordulóig születettektől egy millió felhasználót remélünk a következő 2 évben” mondta Charles-Edouard Girard, a HomeExchange ügyvezetője.

A HomeExchange

A világ első vezető otthon-csere közössége, a HomeExchange autentikus, fenntartható és megfizethető nyaralási lehetőséget kínál mindenkinek úgy, hogy egymás között elcserélik otthonaikat. Az utóbbi 4 évben Emmanuel Arnaud ügyvezető igazgató és Charles-Edouard Girard elnök 43 millió dollárt teremtettek elő. Miután sikeresen felfuttatták első közös cégüket, a GuesttoGuest-et, Arnaud és Girard megvásárolták a Trampolinn, Itamos, HomeForExchange, HomeForHome és Knok cégeket. 2017-ben lett része portfóliójuknak az amerikai úttörő, a HomeExchange, majd a kanadai EchangedeMaison. 2018 fordulópontot hozott, amikor ezeket a közösségeket egyesítették HomeExchange márkanév alatt. A vállalat 100 alkalmazottat számlál és központja Cambridge-ben (Massachusetts) és Párizsban található.


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.