Indul az új HomeExchange platform

Emmanuel Arnaud vezérigazgató és Charles-Edouard Girard ügyvezető ma bejelentették az új HomeExchange platform elindítását, mely hét közösséget egyesít globális márkaként víziójával.

A HomeExchange új weboldala egyben egy nemzetközi márkaarculat is, mely összefogja a vendéglátó piac szétdarabolt vízióját és értékeit. Azzal, hogy helyeket ajánl, ahol a felhasználó vendégül láthat vagy megszállhat pénzmozgás nélkül, az otthon-csere ma már nyílt kihívója lett a fizetővendéglátásnak. A HomeExchange új változata az első olyan program, amely all-inclusive prémium garanciákat nyújt. Tagjai további személyi hitelesítésben vesznek részt, megerősített ügyfélszolgálatot vehetnek igénybe lemondás esetén, az ingatlanjuk biztosítása 1,000 000£ értékben fedezi a károkat és 24/7 segítséget kapnak váratlan esetekre bárhonnan a világból. A biztonság és a kényelem új szintje, összekapcsolva olyan funkciókkal, melyek egyszerűsítik de egyben megnövelik a csere lehetőségeket, teremtik meg a közösség szárnyalását és növekedését.

"Fizetős helyen megszállni egyre inkább rideg és személytelen az emberek számára. Az otthon-csere viszont az ingyenes vendéglátáson alapul és így teljesen új élményt kínál: autentikus, igazi otthonokban megszállni és élvezni a vendég szíveslátását” mondja Emmanuel Arnaud, a HomeExchange vezérigazgatója. Az új márka tükrözi a HomeExchange misszióját: legyen kihívás a turizmus iparágban az egyedi és emberi vendéglátás élményével és egyben az egyre növő, most 400,000 tagot számláló közösségének pedig valós otthonokat kínáljon világszerte úticélként. “Ez csak a kezdet: a HomeExchange összekapcsolja a megfizethetőséget, az emberi értékeket és a fenntarthatóságot. A baby boom idejétől az ezredfordulóig születettektől egy millió felhasználót remélünk a következő 2 évben” mondta Charles-Edouard Girard, a HomeExchange ügyvezetője.

A HomeExchange

A világ első vezető otthon-csere közössége, a HomeExchange autentikus, fenntartható és megfizethető nyaralási lehetőséget kínál mindenkinek úgy, hogy egymás között elcserélik otthonaikat. Az utóbbi 4 évben Emmanuel Arnaud ügyvezető igazgató és Charles-Edouard Girard elnök 43 millió dollárt teremtettek elő. Miután sikeresen felfuttatták első közös cégüket, a GuesttoGuest-et, Arnaud és Girard megvásárolták a Trampolinn, Itamos, HomeForExchange, HomeForHome és Knok cégeket. 2017-ben lett része portfóliójuknak az amerikai úttörő, a HomeExchange, majd a kanadai EchangedeMaison. 2018 fordulópontot hozott, amikor ezeket a közösségeket egyesítették HomeExchange márkanév alatt. A vállalat 100 alkalmazottat számlál és központja Cambridge-ben (Massachusetts) és Párizsban található.


Átadták az idei Aranynap-díjakat

Átadták az idei Aranynap-díjakat 

Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott elismerést.
Napfényes fejezet – a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról

Napfényes fejezet – a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról 

A Danubius Hotel Helia – nevéhez méltóan, hiszen a „Helia” a Naphoz kötődőt jelenti – fénylő pont a főváros szállodai kínálatában.
Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában

Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában 

Négy magyarországi szálláshellyel bővül a szállodalánc.
Megkezdődött a 44. Országos Borverseny

Megkezdődött a 44. Országos Borverseny 

Mintegy 2700 palack bor versenyez.
Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája

Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája 

Az ötcsillag superior minősítésű hotel 285 szobájában több mint 600 vendéget tud fogadni.
Turisztikai fejlesztés Nógrádban

Turisztikai fejlesztés Nógrádban 

Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.
Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.