A HomeExchange új weboldala egyben egy nemzetközi márkaarculat is, mely összefogja a vendéglátó piac szétdarabolt vízióját és értékeit. Azzal, hogy helyeket ajánl, ahol a felhasználó vendégül láthat vagy megszállhat pénzmozgás nélkül, az otthon-csere ma már nyílt kihívója lett a fizetővendéglátásnak. A HomeExchange új változata az első olyan program, amely all-inclusive prémium garanciákat nyújt. Tagjai további személyi hitelesítésben vesznek részt, megerősített ügyfélszolgálatot vehetnek igénybe lemondás esetén, az ingatlanjuk biztosítása 1,000 000£ értékben fedezi a károkat és 24/7 segítséget kapnak váratlan esetekre bárhonnan a világból. A biztonság és a kényelem új szintje, összekapcsolva olyan funkciókkal, melyek egyszerűsítik de egyben megnövelik a csere lehetőségeket, teremtik meg a közösség szárnyalását és növekedését.
"Fizetős helyen megszállni egyre inkább rideg és személytelen az emberek számára. Az otthon-csere viszont az ingyenes vendéglátáson alapul és így teljesen új élményt kínál: autentikus, igazi otthonokban megszállni és élvezni a vendég szíveslátását” mondja Emmanuel Arnaud, a HomeExchange vezérigazgatója. Az új márka tükrözi a HomeExchange misszióját: legyen kihívás a turizmus iparágban az egyedi és emberi vendéglátás élményével és egyben az egyre növő, most 400,000 tagot számláló közösségének pedig valós otthonokat kínáljon világszerte úticélként. “Ez csak a kezdet: a HomeExchange összekapcsolja a megfizethetőséget, az emberi értékeket és a fenntarthatóságot. A baby boom idejétől az ezredfordulóig születettektől egy millió felhasználót remélünk a következő 2 évben” mondta Charles-Edouard Girard, a HomeExchange ügyvezetője.
A HomeExchange
A világ első vezető otthon-csere közössége, a HomeExchange autentikus, fenntartható és megfizethető nyaralási lehetőséget kínál mindenkinek úgy, hogy egymás között elcserélik otthonaikat. Az utóbbi 4 évben Emmanuel Arnaud ügyvezető igazgató és Charles-Edouard Girard elnök 43 millió dollárt teremtettek elő. Miután sikeresen felfuttatták első közös cégüket, a GuesttoGuest-et, Arnaud és Girard megvásárolták a Trampolinn, Itamos, HomeForExchange, HomeForHome és Knok cégeket. 2017-ben lett része portfóliójuknak az amerikai úttörő, a HomeExchange, majd a kanadai EchangedeMaison. 2018 fordulópontot hozott, amikor ezeket a közösségeket egyesítették HomeExchange márkanév alatt. A vállalat 100 alkalmazottat számlál és központja Cambridge-ben (Massachusetts) és Párizsban található.