Influencerkedés - az érintettek szemszögéből

Múlt héten volt az Influencer Fesztivál, ahol a turisztikai szektor számára is hasznos információk hangzottak el. 

3000 követő felett bárki lehet influencer - ez azt jelenti, hogy hazánkban mintegy 2000 főt számlál a piac. A médiafogyasztók egyre nyitottabbak a tartalmaikra: a hírportálok és híradók mellett egyre inkább teret kapnak az influencer vlogok. A piac jelentős része még szabályozatlanul működik, azonban az esemény szervezői egyetértettek abban, hogy a fejlődés a szabályozottság felé halad.

A talent managerek havonta nagyjából 150 influencert foglalkoztatnak, számukra fontos, hogy a Gazdasági Versenyhivatal elvárásainak megfelelően dolgozzanak. Például használják a reklám hashtag-et, amikor szükséges, vagy felhívják a fogyasztó figyelmét a termékelhelyezésre. Az influencerek közel 90%-a azonban nem ennyire szigorú magával (azok, akik nincsenek benne az ügynökségi véráramban).

Az edukáció a minőségi tartalom feltétele (volna)

Tartalomgyártás, a jó gyakorlatok és piaci görbék álltak a rendezvény fókuszában. A jó tartalom kulcsa az önazonosság – ez mindennek, de legfőképp a hitelességnek az alapja, és ezáltal egy influenszer legfontosabb értéke, amire vigyáznia kell – mondta Bánki Judit influenszer-menedzser. Arról is szó esett, hogy a hitelességet, a mai médiazajban nehéz megtartani.

A szakértők szerint a piac differenciálódás előtt áll: aki minőségi, egyedi tartalmat gyárt, és nagy felé a követői elköteleződése, az még népszerűbbé válik. A többiek körében azonban lemorzsolódás várható. Összességében tehát a várakozások szerint az influencer lufi nem fog kipukkadni, csupán leereszteni.

 

Forrás: WMN Magazin


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.