Influencerkedés - az érintettek szemszögéből

Múlt héten volt az Influencer Fesztivál, ahol a turisztikai szektor számára is hasznos információk hangzottak el. 

3000 követő felett bárki lehet influencer - ez azt jelenti, hogy hazánkban mintegy 2000 főt számlál a piac. A médiafogyasztók egyre nyitottabbak a tartalmaikra: a hírportálok és híradók mellett egyre inkább teret kapnak az influencer vlogok. A piac jelentős része még szabályozatlanul működik, azonban az esemény szervezői egyetértettek abban, hogy a fejlődés a szabályozottság felé halad.

A talent managerek havonta nagyjából 150 influencert foglalkoztatnak, számukra fontos, hogy a Gazdasági Versenyhivatal elvárásainak megfelelően dolgozzanak. Például használják a reklám hashtag-et, amikor szükséges, vagy felhívják a fogyasztó figyelmét a termékelhelyezésre. Az influencerek közel 90%-a azonban nem ennyire szigorú magával (azok, akik nincsenek benne az ügynökségi véráramban).

Az edukáció a minőségi tartalom feltétele (volna)

Tartalomgyártás, a jó gyakorlatok és piaci görbék álltak a rendezvény fókuszában. A jó tartalom kulcsa az önazonosság – ez mindennek, de legfőképp a hitelességnek az alapja, és ezáltal egy influenszer legfontosabb értéke, amire vigyáznia kell – mondta Bánki Judit influenszer-menedzser. Arról is szó esett, hogy a hitelességet, a mai médiazajban nehéz megtartani.

A szakértők szerint a piac differenciálódás előtt áll: aki minőségi, egyedi tartalmat gyárt, és nagy felé a követői elköteleződése, az még népszerűbbé válik. A többiek körében azonban lemorzsolódás várható. Összességében tehát a várakozások szerint az influencer lufi nem fog kipukkadni, csupán leereszteni.

 

Forrás: WMN Magazin


A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.