Jótékonysági akció a hazai Marriott szállodák szervezésében

A magyaroszági Marriott szállodák több mint ezer terméket ajánlottak fel a koronavírus elleni harc központjának számító Szent László Kórház, valamint a kecskeméti, Bács-Kiskun Megyei Kórház számára.

A Budapest Marriott Hotel, a Courtyard by Marriott Budapest City Center, a Ritz Carlton, Budapest és a Four Points by Sheraton, Kecskemét több mint ezer textíliát, törölközőt, ágynemű huzatot, szobapapucsot és további több száz higiéniai terméket - tusfürdőt, szappant, sampont, fogkefét, toalettpapírt - ajánlott fel a koronavírus elleni harc központjának számító Szent László Kórház számára, továbbá a kecskeméti, Bács-Kiskun Megyei Kórház részére. A tárgyi adományok, amelyek már kézbesítésre kerültek a kiválasztott egészségügyi intézményekbe, összértéke meghaladta a 2.5 millió forintot. A szállításban a Hertz Autókölcsönző nyújtott segítséget.

A járványhelyzet időszakában is üzemelő Budapest Marriott Hotel által felajánlott textíliákból - a Masszi 21 Szabóság karitatív munkájának köszönhetően - 130 db lepedő készült el a koronavírusos betegeket szállító mentőautókba, amelynek összértéke eléri az 1 millió forintot.

A szálloda DNB Budapest étterme is büszkén kapcsolódott be a jótékonysági megmozdulásokba. Húsvéti ételkiszállítása kapcsán, minden húsvéti megrendelés után 1300 Ft-tal támogatta az Országos Mentőszolgálat munkáját. Ezen felül, heti 50 adag csirkepaprikás elkészítését és kiszállítását vállalta a Szent László Kórház és az Országos Korányi Pulmonológia Intézet egészségügyi dolgozói számára. Ebben a Fabri Tours ajánlotta fel partnerségét.

A Four Points by Sheraton Kecskemét 100 adag meleg ételt osztott ki a szociálisan rászorultaknak a Boldog Karol Wojtyla Barátság Központban a húsvéti ünnepek alatt. „A koronavírus világjárvány nem csak szakmailag jelent elképesztő kihívást az orvosok és ápolók számára, hanem emberileg és lelkileg is óriási kitartást igényel részükről. Támogatásainkon keresztül szeretnénk megköszönni az egészségügyi dolgozók áldozatos és példamutató munkáját és kívánunk mindenkinek nagyon jó egészséget!”- nyilatkozta a magyarországi Marriott szállodák nevében Arne Klehn, a Budapest Marriott Hotel vezérigazgatója.

Forrás: Budapest Marriott Hotel


Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.