Legújabb hotelszolgáltatás: digitális méregtelenítés

Meztelenségérzés, viszkető ujjak, titkolódzó viselkedés – ilyen mellékhatásokra számíthat az a szállodavendég, aki befizet a legújabb tisztító módszerre - írja a Nők Lapja Café.

Egyre több szálloda csomagajánlataiban szerepel a digitális méregtelenítés, amelynek feltételeként a a szállóvendég vállalja, hogy minden kütyüjét otthon hagyja, illetve leadja azokat a szálloda recepcióján. Az újdonság a szállodák legújabb akciója a mindent maguk mögött hagyó vendégek elcsábítására: akár 20 százalék kedvezményt is kaphat az a nyaraló, aki vállalja a kütyümentes vakációt - írja a Nők Lapja Café.

Leginkább az Egyesült Államokban terjed az új szolgáltatás, de már néhány mexikói és brit hotel ajánlatai között is megtalálható. Az unplugged nyaralást bevállalóknak a hotelek felajánlanak alternatív elfoglaltságokat, például társasjátékot vagy könyveket. Vannak annyira elvetemült helyek is, ahol még a tévé és a telefon se működik: ezt egyes szállodák sportolási lehetőségekkel és spa-kezelésekkel igyekeznek kompenzálni.

Egy új, amerikai felmérés eredményei szerint a nyaralók 79 százaléka szinte az egész vakáció alatt online üzemmódban marad. 33 százalékuk pedig bevallotta, hogy nyaralás közben a partnere elől titkolja a digitális szokásait. A pszichológusok szerint a mobil- és internetes technológia egy modern kori cigaretta, amely ugyan sok mindent megkönnyít vagy leegyszerűsít számunkra, de tudat alatt gyorsan rá is szokunk.

A digitális méregtelenítésben résztvevők közül néhányan már be is számoltak tapasztalataikról. Egy férfi, aki a családjával nyaralt, elmondta, hogy a négyéves kislánya kérdezett rá, hol a mobilja. Ijesztő volt számára, hogy a gyereke szinte a telefonnal azonosítja őt. Azt mondta, csak a család miatt mondott le az online kapcsolatról: a telefonját csak vészhelyzet esetére tartotta magánál. A méregtelenítés nem volt haszontalan: a digitális szünet óta már nem a zsebében, hanem a töltő mellett tartja a kütyüket.

Egy másik vendég, egy harmincéves nő arról számolt be, hogy az első csupasz éjszaka után nagyon zavartan ébredt, mert a mobilja nélkül azt sem tudta, hány óra van, és aggódott, hogy az ügyfelei sem fogják elérni.

A digitális szokásokról készült legújabb, amerikai felmérés szerint a nyaralók

72 százaléka bonyolít személyes levelezést,

49 százaléka böngészik a neten az úti céllal kapcsolatban, például helyi látnivalókról,

41 százaléka online bankügyeket intéz,

27 százaléka használja, aktualizálja a közösségi oldalát,

25 százaléka híreket olvas a neten,

17 százaléka munkahelyi ügyeit intézi e-mailben. (forrás: Nők Lapja Café)


Épül Magyarország legnagyobb prémium spa létesítménye

Épül Magyarország legnagyobb prémium spa létesítménye 

2025 tavaszán nyílhat meg a grandiózis beruházás, amely hatalmas löketet adhat Hévíz turizmusának.
Három napon át ünnepelték a Kimpton BEM Budapest megnyitását

Három napon át ünnepelték a Kimpton BEM Budapest megnyitását 

A megnyitók egyikén, amikor az utazási szakma és a rendezvényes cégek képviselőit hívták el – 2024. szeptember 13-án, pénteken - mi is jelen lehettünk.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Álmodj, tanulj, valósítsd meg önmagad!

Álmodj, tanulj, valósítsd meg önmagad! 

Folytatódik a Marriott-lánc ingyenes képzési programja.
Nemzetközi elismerés egy pesti hotel vendégirányító rendszerének

Nemzetközi elismerés egy pesti hotel vendégirányító rendszerének 

Red Dot díjat nyert a Dorothea Hotel látogatóirányító rendszere.
Új szinten egy hazánkban is elérhető fenntartható turisztikai minősítés

Új szinten egy hazánkban is elérhető fenntartható turisztikai minősítés 

A Good Travel Seal a világ legmegbízhatóbb minősítései között szerepel.
Az Év Fiatal Szállodását keresi az MSZÉSZ

Az Év Fiatal Szállodását keresi az MSZÉSZ 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége meghirdeti az Év Fiatal Szállodása 2024 pályázatot.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Stratégiai partnerség a vendégelégedettség növelése érdekében

Stratégiai partnerség a vendégelégedettség növelése érdekében 

A Novotel Budapest Centrum a Kertesz Communications Consulting Kft.-vel (KCC) kötött megállapodást.
Szuperlokáció, walking vendégek, jó ár-érték arány - új üzemeltetőnél Buda egyik négycsillagosa

Szuperlokáció, walking vendégek, jó ár-érték arány - új üzemeltetőnél Buda egyik négycsillagosa 

2024. augusztus 23-án nyílt meg újra Buda egyik, a Covid óta Csipkerózsika-álmot alvó négycsillagos szálláshelye.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.