A rendezvény keretében a Kitchen Budapest szervezésében a szálloda homlokzatának színeit egy fújásra érzékeny eszközzel az érdeklődő közönség megváltoztathatta. Az eszközre ráfújva az épület színe megváltozik, és homlokzatán színes hullámok futnak át.
A Berlinből induló fesztivál célja, hogy művészek és a városlakó közönség részvételével lokális és nemzetközi kapcsolódásokat hozzon létre épületek “médiahomlokzatai” segítségével. A köztérre tervezett kulturális fesztivál hangsúlyozni szeretné Európa különböző régióban fellelhető kortárs kulturális azonosságokat, egyben kiemelve a különbségekből kirajzolódó sokszínűség élményét. Az MFF hét európai városban “nem konvencionális eszközökkel” kívánt párbeszédet indítani, úgy hogy az egyes helyszínek közönségét interakcióra, alkotásra bírja.
A Fesztivál hét európai helyszíne Brüsszel, Helsinki, Liverpool, Linz, Madrid és Budapest volt.