Megabon: Egyedülálló lehetőség a magyar szálláshely-szolgáltatók számára

Az utazás folyamatosan fejlődő világában a Megabon dinamikus erőként tűnik ki, az utazókat felejthetetlen élményekkel összekötve. Évtizedes jelenléttel rendelkező, megbízható platformként a Megabon neve ma már egyet jelent a zökkenőmentes utazási megoldásokkal, egyedülálló lehetőséget kínálva a szálláshely-szolgáltatóknak üzletük továbbfejlesztésére.

Íme, miért a Megabon a tökéletes partner a régió szálláshely-szolgáltatói számára:

Piaci jelenlét és szakértelem: A Megabon szilárdan megvetette a lábát az utazási térképen, és öt kulcsfontosságú piacon - Szlovéniában, Horvátországban, Bosznia-Hercegovinában, Szerbiában és Montenegróban - tevékenykedik. Több mint 10 éves története során olyan szaktudást halmozott fel az utazások terén, amely mind a felhasználók, mind a partnerek számára előnyös.

Stratégiai partnerségek: A Megabon sikere a gondosan kiválasztott szállodai partnereken alapszik. A Megabon olyan szálláshelyekkel működik együtt, amelyek osztoznak a kivételes élmények nyújtása iránti elkötelezettségükben, így biztosítva, hogy mind a felhasználók, mind a szállodai vezetők nyerjenek.

Lenyűgöző felhasználói bázis: A Megabon hozzávetőlegesen 500 000 regisztrált felhasználóval büszkélkedhet, havonta mintegy 450 000 egyedi látogatót vonz és évente több mint 2 millió egyedi felhasználóval rendelkezik. A közösségimédia-csatornákon 220 000 követővel rendelkező platformjuk páratlan láthatóságot biztosít partnereik számára.

Egyedi üzleti modell: A Megabont üzleti modellje megkülönbözteti az iparág többi szereplőjétől, problémamentes élményt nyújtva mind a felhasználók, mind a szállodai vezetők számára. B2C modellben működnek, a piacon elérhető legjobb árakat kínálva. Az ügyfelek csak 20 százalékot fizetnek előre, ezzel csökkentve a kockázatot számukra a foglalások biztosítása során.

Jövőkép: A Megabon céljai túlmutatnak a jelenlegi sikereken. Céljuk, hogy új piacokon terjeszkedjenek, digitalizálják a platformjukat a jobb felhasználói élmény érdekében, és integrálják a különböző turisztikai csomagokat és szolgáltatásokat. Víziójukban szerepel a dinamikus csomagok bevezetése, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy személyre szabott utazási élményeket alakítsanak ki verhetetlen áron.

A Megabonnal való partnerségben rejlő lehetőségek kiaknázása az általuk kínált egyszerűség és rugalmasság révén valósul meg. Egyablakos kényelmi szolgáltatásuk leegyszerűsíti a felhasználói élményt, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy egyetlen tranzakcióval átfogó vásárlást hajtsanak végre, ezáltal egyszerűsítve a foglalási folyamatot és növelve az általános elégedettséget.

Elkötelezetten az iparági trendek előtt járva a Megabon jövőbe mutató platformját folyamatos digitalizációs fejlesztések támogatják, biztosítva, hogy a platform zökkenőmentesen fejlődjön az utazási iparág folyamatosan változó igényeivel együtt.

Magyarországon is erős jelenlét – magyar nyelven

A Megabon már számos magyarországi partnerrel működik együtt - a weboldalon megtalálható egyebek mellett a Continental Hotel Budapest****Superior, a Lion's Garden Budapest, a Park Inn by Radisson Hotel and Spa Zalakaros, a Park Inn by Radisson Budapest, a Hotel Palace**** Héviz vagy épp a Hotel Karos Spa**** ajánlatai is. A Megabon magyarországi partnereivel, a szállodák, vendégházak képviselőivel természetesen anyanyelvükön kommunikál - így a magyar ügyfelek magyar nyelven vehetik fel a kapcsolatot a cég hazai ügyekben illetékes kapcsolattartójával az info@megabon.eu címen. Csatlakozzon a Megabonhoz az utazási ágazat jövőjének alakításában!


Új szállodai brand érkezik Budapestre

Új szállodai brand érkezik Budapestre 

Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész

Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész 

Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton

Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton 

Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások

Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások 

Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája

így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája 

Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton

Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton 

Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50

Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50  

Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén

Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén 

Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén

Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén 

Májustól az Accent Hotels üzemelteti a Cardoner Hotelt és a Tihany Yacht Clubot.
Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás

Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás 

Olaszországi tanulmányúton inspirálódtak a hazai kastélyszállodások.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.