A tervezőiroda portfóliójába olyan szállodák és éttermek belsőépítészeti munkái tartoznak, mint az Emerald Residence, az Andrássy úti A3 és A52 szállodák, a La Fabbrica, a Bárkert Bistro, a Zwack Unicum Látogatóközpont és a Minute Lounge&Bar.
„Örömmel tapasztaljuk, hogy egyre több étterem és szálloda keres meg minket azzal, hogy a koronavírus miatti várakozás heteit szeretnék előnyükre fordítani – mondja Radnóczy Eszter. Tudjuk, hogy a turizmusban eddig szinte lehetetlen volt megfelelő időt találni a felújítási munkákra, arculatfrissítésre, most úgy látjuk, eljött ennek is az ideje. Szeretnénk megrendelőinket teljeskörű szolgáltatással segíteni, amely a helyzetfelméréstől a kivitelezésig tart, az este’r partnersnél megszokott magas minőségben és szigorú budget-kontrollal.”
Az elmúlt időszak járványügyi helyzete jelentős változásokat hozott a turisztikai és gasztronómiai szolgáltatók életében és ez rugalmas hozzáállást követel tőlük. A szolgáltatók részére a Magyar Turisztikai Ügynökség kézikönyvében ajánlások is készültek arra vonatkozóan, hogy milyen változtatásokkal érdemes készülniük az újraindulásra: új szabályok vonatkoznak a higiéniára, a távolságtartásra és a munkavállalók védelmében is szükséges lépéseket tenni.
Az este’r partners most régi ügyfelei mellett azoknak is szakmai segítséget nyújt, akik szeretnének a nehéz helyzetből versenyelőnyt kovácsolni. Ahogy Radnóczy Eszter fogalmaz: „Míg egy egyszerű üzletben könnyű egy éjszaka alatt felfúrni egy plexifalat és szigetelőszalaggal jelölni a padlón a távolságtartó várakozás ajánlott helyeit, ezt egy magas minőséget nyújtó, igényes vendégkörrel rendelkező turisztikai szolgáltató nem teheti meg – neki a magas minőség és koncepció szerint kell változtatniuk. Tizenöt évnyi szakmai tapasztalatunk és kereskedelmi kapcsolati hálónk miatt olyan kiszolgálóháttérrel és kivitelezői bázissal rendelkezünk, hogy a változtatásokat prémium minőségben tudjuk nyújtani.
A belsőépítész arra is felhívja a figyelmet: nem kérdés, hogy ezek a kényelemre, biztonságra és higiéniára vonatkozó megoldások meghatározók lesznek akkor, amikor a vendégek szálláshelyet vagy éttermet keresnek a jövőben.”
NÉHÁNY LEHETSÉGES MEGOLDÁS A SZÁLLODAI ÉS ÉTTERMI TEREK MEGÚJULÁSÁÉRT:
A munkatársak és a vendégek védelméért történő változások
- Prémium, arculatba illő, magas minőségű plexifalak beépítése, melyek nem rontják az ügyfélélményt, de teljes védelmet biztosít a munkatársaknak
- Érintésmentesen nyíló ajtók, ablakok, beléptető megoldások
- Az optimális távolságtartást jelölő eszközök és információs táblák kihelyezése
A távolságtartás feltételeinek megvalósítása belsőépítészet megoldásokkal
- Éttermi vagy szállodai boxos ültetés kialakítása, különálló, egymástól távoli asztalok prémium megoldásai
- Teraszok és közösségi helyek elrendezésének optimalizálása asztalveszteség nélkül
- A reggeliztető és közösségi étkezésre szolgáló helyiségek újra tervezése a megfelelő előírások betartásával
- Az intimitás és biztonság érzését növelő belsőépítészeti megoldások alkalmazása
Könnyen tisztítható és fertőtleníthető felületek kialakítása
- Magas minőségű textilek, szövetek és járófelületek, melyeket nem károsít a koronavírus-járvány alatt előírt fertőtlenítő technológia és a használt vegyszerek vagy tisztítószerek sem
- Fertőtlenítőeszközök, kézmosók, törölközők, kézszárítók kihelyezésének prémium és koncepcióba illő megoldásai
Karbantartási feladatok tervezése és kivitelezése
- A higiéniai maximalizálását szolgáló felülettisztítások és burkolatcserék, javítások
- Műszaki javítások, tárolóhely-optimalizálás, felújítási munkálatok
- A szellőzést és szellőztetést biztosító rendszerek újragondolása és karbantartása
- Konyhai és mosodai higiénia továbbfejlesztésére szolgáló újítások
Arculatfrissítés és up-grading
- A vendégélményt javító arculatfrissítés és márkamegújítás a belsőépítészet eszközeivel
(x)