Mentőövet dob a szállodáknak és éttermeknek a belsőépítész este’r partners

Az új higiéniai elvárásoknak megfelelő, esztétikus és magas minőségű terek kialakítása, melyekkel növelhető a vendégélmény és versenyelőnyt jelenthet az újranyitás pillanatában – ezzel a céllal hozta létre új szolgáltatáscsomagját Radnóczy Eszter vezető tervező és a belsőépítész este’r partners.

A tervezőiroda portfóliójába olyan szállodák és éttermek belsőépítészeti munkái tartoznak, mint az Emerald Residence, az Andrássy úti A3 és A52 szállodák, a La Fabbrica, a Bárkert Bistro, a Zwack Unicum Látogatóközpont és a Minute Lounge&Bar.

„Örömmel tapasztaljuk, hogy egyre több étterem és szálloda keres meg minket azzal, hogy a koronavírus miatti várakozás heteit szeretnék előnyükre fordítani – mondja Radnóczy Eszter. Tudjuk, hogy a turizmusban eddig szinte lehetetlen volt megfelelő időt találni a felújítási munkákra, arculatfrissítésre, most úgy látjuk, eljött ennek is az ideje. Szeretnénk megrendelőinket teljeskörű szolgáltatással segíteni, amely a helyzetfelméréstől a kivitelezésig tart, az este’r partnersnél megszokott magas minőségben és szigorú budget-kontrollal.”

Az elmúlt időszak járványügyi helyzete jelentős változásokat hozott a turisztikai és gasztronómiai szolgáltatók életében és ez rugalmas hozzáállást követel tőlük. A szolgáltatók részére a Magyar Turisztikai Ügynökség kézikönyvében ajánlások is készültek arra vonatkozóan, hogy milyen változtatásokkal érdemes készülniük az újraindulásra: új szabályok vonatkoznak a higiéniára, a távolságtartásra és a munkavállalók védelmében is szükséges lépéseket tenni.

Az este’r partners most régi ügyfelei mellett azoknak is szakmai segítséget nyújt, akik szeretnének a nehéz helyzetből versenyelőnyt kovácsolni. Ahogy Radnóczy Eszter fogalmaz: „Míg egy egyszerű üzletben könnyű egy éjszaka alatt felfúrni egy plexifalat és szigetelőszalaggal jelölni a padlón a távolságtartó várakozás ajánlott helyeit, ezt egy magas minőséget nyújtó, igényes vendégkörrel rendelkező turisztikai szolgáltató nem teheti meg – neki a magas minőség és koncepció szerint kell változtatniuk. Tizenöt évnyi szakmai tapasztalatunk és kereskedelmi kapcsolati hálónk miatt olyan kiszolgálóháttérrel és kivitelezői bázissal rendelkezünk, hogy a változtatásokat prémium minőségben tudjuk nyújtani.

A belsőépítész arra is felhívja a figyelmet: nem kérdés, hogy ezek a kényelemre, biztonságra és higiéniára vonatkozó megoldások meghatározók lesznek akkor, amikor a vendégek szálláshelyet vagy éttermet keresnek a jövőben.”

NÉHÁNY LEHETSÉGES MEGOLDÁS A SZÁLLODAI ÉS ÉTTERMI TEREK MEGÚJULÁSÁÉRT:

A munkatársak és a vendégek védelméért történő változások

  • Prémium, arculatba illő, magas minőségű plexifalak beépítése, melyek nem rontják az ügyfélélményt, de teljes védelmet biztosít a munkatársaknak
  • Érintésmentesen nyíló ajtók, ablakok, beléptető megoldások
  • Az optimális távolságtartást jelölő eszközök és információs táblák kihelyezése


A távolságtartás feltételeinek megvalósítása belsőépítészet megoldásokkal

  • Éttermi vagy szállodai boxos ültetés kialakítása, különálló, egymástól távoli asztalok prémium megoldásai
  • Teraszok és közösségi helyek elrendezésének optimalizálása asztalveszteség nélkül
  • A reggeliztető és közösségi étkezésre szolgáló helyiségek újra tervezése a megfelelő előírások betartásával
  • Az intimitás és biztonság érzését növelő belsőépítészeti megoldások alkalmazása


Könnyen tisztítható és fertőtleníthető felületek kialakítása

  • Magas minőségű textilek, szövetek és járófelületek, melyeket nem károsít a koronavírus-járvány alatt előírt fertőtlenítő technológia és a használt vegyszerek vagy tisztítószerek sem
  • Fertőtlenítőeszközök, kézmosók, törölközők, kézszárítók kihelyezésének prémium és koncepcióba illő megoldásai

Karbantartási feladatok tervezése és kivitelezése

  • A higiéniai maximalizálását szolgáló felülettisztítások és burkolatcserék, javítások
  • Műszaki javítások, tárolóhely-optimalizálás, felújítási munkálatok
  • A szellőzést és szellőztetést biztosító rendszerek újragondolása és karbantartása
  • Konyhai és mosodai higiénia továbbfejlesztésére szolgáló újítások


Arculatfrissítés és up-grading

  • A vendégélményt javító arculatfrissítés és márkamegújítás a belsőépítészet eszközeivel

                                                                                                                                              (x)


Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén 

Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel

Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel 

Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón

Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón 

November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival 

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon

„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon 

A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából

Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából 

Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten

Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten 

Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora

Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora 

Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál?

Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál? 

A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.