Mentőövet dob a szállodáknak és éttermeknek a belsőépítész este’r partners

Az új higiéniai elvárásoknak megfelelő, esztétikus és magas minőségű terek kialakítása, melyekkel növelhető a vendégélmény és versenyelőnyt jelenthet az újranyitás pillanatában – ezzel a céllal hozta létre új szolgáltatáscsomagját Radnóczy Eszter vezető tervező és a belsőépítész este’r partners.

A tervezőiroda portfóliójába olyan szállodák és éttermek belsőépítészeti munkái tartoznak, mint az Emerald Residence, az Andrássy úti A3 és A52 szállodák, a La Fabbrica, a Bárkert Bistro, a Zwack Unicum Látogatóközpont és a Minute Lounge&Bar.

„Örömmel tapasztaljuk, hogy egyre több étterem és szálloda keres meg minket azzal, hogy a koronavírus miatti várakozás heteit szeretnék előnyükre fordítani – mondja Radnóczy Eszter. Tudjuk, hogy a turizmusban eddig szinte lehetetlen volt megfelelő időt találni a felújítási munkákra, arculatfrissítésre, most úgy látjuk, eljött ennek is az ideje. Szeretnénk megrendelőinket teljeskörű szolgáltatással segíteni, amely a helyzetfelméréstől a kivitelezésig tart, az este’r partnersnél megszokott magas minőségben és szigorú budget-kontrollal.”

Az elmúlt időszak járványügyi helyzete jelentős változásokat hozott a turisztikai és gasztronómiai szolgáltatók életében és ez rugalmas hozzáállást követel tőlük. A szolgáltatók részére a Magyar Turisztikai Ügynökség kézikönyvében ajánlások is készültek arra vonatkozóan, hogy milyen változtatásokkal érdemes készülniük az újraindulásra: új szabályok vonatkoznak a higiéniára, a távolságtartásra és a munkavállalók védelmében is szükséges lépéseket tenni.

Az este’r partners most régi ügyfelei mellett azoknak is szakmai segítséget nyújt, akik szeretnének a nehéz helyzetből versenyelőnyt kovácsolni. Ahogy Radnóczy Eszter fogalmaz: „Míg egy egyszerű üzletben könnyű egy éjszaka alatt felfúrni egy plexifalat és szigetelőszalaggal jelölni a padlón a távolságtartó várakozás ajánlott helyeit, ezt egy magas minőséget nyújtó, igényes vendégkörrel rendelkező turisztikai szolgáltató nem teheti meg – neki a magas minőség és koncepció szerint kell változtatniuk. Tizenöt évnyi szakmai tapasztalatunk és kereskedelmi kapcsolati hálónk miatt olyan kiszolgálóháttérrel és kivitelezői bázissal rendelkezünk, hogy a változtatásokat prémium minőségben tudjuk nyújtani.

A belsőépítész arra is felhívja a figyelmet: nem kérdés, hogy ezek a kényelemre, biztonságra és higiéniára vonatkozó megoldások meghatározók lesznek akkor, amikor a vendégek szálláshelyet vagy éttermet keresnek a jövőben.”

NÉHÁNY LEHETSÉGES MEGOLDÁS A SZÁLLODAI ÉS ÉTTERMI TEREK MEGÚJULÁSÁÉRT:

A munkatársak és a vendégek védelméért történő változások

  • Prémium, arculatba illő, magas minőségű plexifalak beépítése, melyek nem rontják az ügyfélélményt, de teljes védelmet biztosít a munkatársaknak
  • Érintésmentesen nyíló ajtók, ablakok, beléptető megoldások
  • Az optimális távolságtartást jelölő eszközök és információs táblák kihelyezése


A távolságtartás feltételeinek megvalósítása belsőépítészet megoldásokkal

  • Éttermi vagy szállodai boxos ültetés kialakítása, különálló, egymástól távoli asztalok prémium megoldásai
  • Teraszok és közösségi helyek elrendezésének optimalizálása asztalveszteség nélkül
  • A reggeliztető és közösségi étkezésre szolgáló helyiségek újra tervezése a megfelelő előírások betartásával
  • Az intimitás és biztonság érzését növelő belsőépítészeti megoldások alkalmazása


Könnyen tisztítható és fertőtleníthető felületek kialakítása

  • Magas minőségű textilek, szövetek és járófelületek, melyeket nem károsít a koronavírus-járvány alatt előírt fertőtlenítő technológia és a használt vegyszerek vagy tisztítószerek sem
  • Fertőtlenítőeszközök, kézmosók, törölközők, kézszárítók kihelyezésének prémium és koncepcióba illő megoldásai

Karbantartási feladatok tervezése és kivitelezése

  • A higiéniai maximalizálását szolgáló felülettisztítások és burkolatcserék, javítások
  • Műszaki javítások, tárolóhely-optimalizálás, felújítási munkálatok
  • A szellőzést és szellőztetést biztosító rendszerek újragondolása és karbantartása
  • Konyhai és mosodai higiénia továbbfejlesztésére szolgáló újítások


Arculatfrissítés és up-grading

  • A vendégélményt javító arculatfrissítés és márkamegújítás a belsőépítészet eszközeivel

                                                                                                                                              (x)


Turisztikai fejlesztés Nógrádban

Turisztikai fejlesztés Nógrádban 

Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.
Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.
Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál

Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál 

A Mövenpick bejelentette a Mövenpick Hotel Budapest Centre megnyitását.
Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra

Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra 

Évekkel ezelőtt, fejlesztés céljából zárt be az egri Hunguest Hotel Flóra azért, hogy 2024. december 18-án megújult külsővel és belsővel születhessen újjá.
A szállodások keleti régióülésére készül a megújult Hunguest Béke

A szállodások keleti régióülésére készül a megújult Hunguest Béke  

Május 7-én a nemrég újranyitott hajdúszoboszlói Hunguest Béke szállodában rendezik meg a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) keleti régióülését.  
Igazgatóváltás a Dorothea Hotel élén

Igazgatóváltás a Dorothea Hotel élén 

Az ötcsillagos budapesti belvárosi ház vezetése 2025 március elsejétől változott.
Új ötcsillagos ház nyílik Hévízen

Új ötcsillagos ház nyílik Hévízen 

Az ötcsillagos szállodában a vendégeket nem csak a luxus legmagasabb foka, hanem valódi testi-lelki feltöltődés várja.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.