Nagyszabású bővítés az ország első holisztikus szállodájában

A 2005 decemberében létesült, sikeresen üzemelő bükfürdői Hotel Caramell**** a növekvő piaci igényeket kielégítő, a versenyképességét fokozó szolgáltatások fejlesztését határozta el.

K&H-szpot
Hirdető: K&H Bank
Márka: K&H imázs
Stratégiai tanácsadó: Republic Group
Tanácsadó: Fabricius Gábor
Reklámügynökség: Addiction
Kreatívigazgató
: Csepregi Zoltán
Produkciós cég: Quipos s.r.l. / Addiction


Szeretném a teljes magyar lakosság és Jamiroquai nevében megköszönni a K&H Banknak, hogy elbúcsúztak a táncolós, viccelődős reklámoktól! Ami volt, arról nem szabad többet beszélni, az a csúfos kellemetlen múlt, örüljünk neki, hogy eltűnt.

A Menő Manó-koncepció jó ötlet. Aki élt a nyolcvanas évek közepén, és emlékszik a Szombat Esti Filmkoktélra, vagy néhány évvel ezelőtt az M2-re kapcsolt, annak van kötődése ehhez a rajzfilmfigurához. Akiknek meg nincs, még annak is bejöhetnek a rövid, vicces sztorik a jellegzetes zenével.

Menő Manó eleve reklámfigurának született, egy konyhai eszközöket gyártó cég „arcaként” kezdte pályafutását, mert olyan keretet ad, ami bármivé alakítható és évekig továbbvihető. A K&H esetében szépen el lehet mondani a Menő Manóval a betéti számla előnyeit, hogy mire jó a hitel, a biztosítás, bármi. Aztán azért is jó, mert viszonylag kockázatmentes, egy ilyen rajzfilmfigurát nehéz utálni, ráadásul nem kell nyűglődni a szereplőválogatással, nincs helyszínkeresés, díszlet, fodrász, sminkes, nincs az a frusztráló érzés, hogy a bank pénzén eszik a filmesek a szendvicset a büfékocsiban, egyszóval a költségek kiszámíthatóak. Ki kell találni egy egyszerű történetet, amire megoldást a banki termék ad, aztán rajzolás, jogdíj, apróságok, és csak várni kell, hogy a nép megegye, amit elé tettek.

Ahhoz képest, hogy ez a recept mennyire egyszerű, a Menő Manó sorozat bemutatkozó reklámjába mégis bekerült egy érthetetlen dramaturgiai lépés: mert miért is rosszabb a jet-ski, mint a vitorlás? Az eredeti rajzfilmben merész irónia volt, a bankos Menő Manó viszont bugyuta humorkát kapott; a rajzfilmnek karakteres hangja és zenéje volt, a bankos filmeknek jellegtelen narrátora és unalmas zenéje lett.
 

{video|id=1420|width=480|height=385}



A legszánalmasabb része ennek a váltásnak: a sapka. Nyilván óriási értéknek érzik a bankban, hogy van legalább egy aprócska valami, amit a fókuszcsoport kórusban ismételget, amikor elhangzik az első kérdés, hogy Önnek mi jut eszébe a K&H Bankról. Az is biztos, hogy nehéz ezt az egyetlen beazonosítható valamit elengedni. De akkor sem lett volna szabad hagyni, hogy szegény Menő Manó ebben a rossz emlékű, csúnya sapkában szülessen újjá.

Évek óta látszik, hogy a K&H nem nagyon szeret kitűnni a kommunikációval, szükséges rosszként kezeli a reklámokat, amire muszáj valami jelképes összeget költeni. Ez nem annyira megvetendő dolog, ettől még a számok alakulhatnak szépen. A kommunikáció lesajnálása hosszabb távon okoz kárt. Az a cég, amelyik a kötelező jótékonykodásokon túl magáról mindössze annyit tud mondani, hogy pénzintézet és van sapkája, azt előbb-utóbb lesöprik azok, akiknek fejük is van.

Értékelés: 3


Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén 

Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel

Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel 

Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón

Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón 

November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival 

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon

„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon 

A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából

Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából 

Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten

Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten 

Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora

Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora 

Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál?

Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál? 

A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.