Nagyszabású bővítés az ország első holisztikus szállodájában

A 2005 decemberében létesült, sikeresen üzemelő bükfürdői Hotel Caramell**** a növekvő piaci igényeket kielégítő, a versenyképességét fokozó szolgáltatások fejlesztését határozta el.

K&H-szpot
Hirdető: K&H Bank
Márka: K&H imázs
Stratégiai tanácsadó: Republic Group
Tanácsadó: Fabricius Gábor
Reklámügynökség: Addiction
Kreatívigazgató
: Csepregi Zoltán
Produkciós cég: Quipos s.r.l. / Addiction


Szeretném a teljes magyar lakosság és Jamiroquai nevében megköszönni a K&H Banknak, hogy elbúcsúztak a táncolós, viccelődős reklámoktól! Ami volt, arról nem szabad többet beszélni, az a csúfos kellemetlen múlt, örüljünk neki, hogy eltűnt.

A Menő Manó-koncepció jó ötlet. Aki élt a nyolcvanas évek közepén, és emlékszik a Szombat Esti Filmkoktélra, vagy néhány évvel ezelőtt az M2-re kapcsolt, annak van kötődése ehhez a rajzfilmfigurához. Akiknek meg nincs, még annak is bejöhetnek a rövid, vicces sztorik a jellegzetes zenével.

Menő Manó eleve reklámfigurának született, egy konyhai eszközöket gyártó cég „arcaként” kezdte pályafutását, mert olyan keretet ad, ami bármivé alakítható és évekig továbbvihető. A K&H esetében szépen el lehet mondani a Menő Manóval a betéti számla előnyeit, hogy mire jó a hitel, a biztosítás, bármi. Aztán azért is jó, mert viszonylag kockázatmentes, egy ilyen rajzfilmfigurát nehéz utálni, ráadásul nem kell nyűglődni a szereplőválogatással, nincs helyszínkeresés, díszlet, fodrász, sminkes, nincs az a frusztráló érzés, hogy a bank pénzén eszik a filmesek a szendvicset a büfékocsiban, egyszóval a költségek kiszámíthatóak. Ki kell találni egy egyszerű történetet, amire megoldást a banki termék ad, aztán rajzolás, jogdíj, apróságok, és csak várni kell, hogy a nép megegye, amit elé tettek.

Ahhoz képest, hogy ez a recept mennyire egyszerű, a Menő Manó sorozat bemutatkozó reklámjába mégis bekerült egy érthetetlen dramaturgiai lépés: mert miért is rosszabb a jet-ski, mint a vitorlás? Az eredeti rajzfilmben merész irónia volt, a bankos Menő Manó viszont bugyuta humorkát kapott; a rajzfilmnek karakteres hangja és zenéje volt, a bankos filmeknek jellegtelen narrátora és unalmas zenéje lett.
 

{video|id=1420|width=480|height=385}



A legszánalmasabb része ennek a váltásnak: a sapka. Nyilván óriási értéknek érzik a bankban, hogy van legalább egy aprócska valami, amit a fókuszcsoport kórusban ismételget, amikor elhangzik az első kérdés, hogy Önnek mi jut eszébe a K&H Bankról. Az is biztos, hogy nehéz ezt az egyetlen beazonosítható valamit elengedni. De akkor sem lett volna szabad hagyni, hogy szegény Menő Manó ebben a rossz emlékű, csúnya sapkában szülessen újjá.

Évek óta látszik, hogy a K&H nem nagyon szeret kitűnni a kommunikációval, szükséges rosszként kezeli a reklámokat, amire muszáj valami jelképes összeget költeni. Ez nem annyira megvetendő dolog, ettől még a számok alakulhatnak szépen. A kommunikáció lesajnálása hosszabb távon okoz kárt. Az a cég, amelyik a kötelező jótékonykodásokon túl magáról mindössze annyit tud mondani, hogy pénzintézet és van sapkája, azt előbb-utóbb lesöprik azok, akiknek fejük is van.

Értékelés: 3


Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus

Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus 

Bár hivatalosan csak kedden nyitott újra a visegrádi Hotel Silvanus, már sok szoba volt foglalt, és a szerdai ünnepélyes megnyitó alatt is egyre érkeztek vendégek a házba.
Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában

Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában 

A tűzesetet „kis tűzként” írták le, azonban lángokat is lehetett látni az épületen belül, ami aggodalmat keltett a vendégek és a személyzet körében.
Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében

Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében 

Hetedik Art Corner kiállítás – a Leo Bistro és a Hotel Clark közösségi tereiben.
MSZÉSZ-elnök: erős évet zárt a hazai szállodaipar 2024-ben

MSZÉSZ-elnök: erős évet zárt a hazai szállodaipar 2024-ben 

Somlyai Zoltán ismertette a legfrissebb adatokat, információkat a budapesti régióülésen.
Közeledik a Hotels Tomorrow 2025

Közeledik a Hotels Tomorrow 2025 

Az idei Hotels Tomorrow konferencia 2025. június 30-án és július 1-jén kerül megrendezésre Párizsban.
INS: friss vendégéjszakaszámok Romániából

INS: friss vendégéjszakaszámok Romániából 

Csökkenő turistaérkezést és vendéjszakaszámot regisztráltak keleti szomszédainknál.
Akcióban a HotelHero

Akcióban a HotelHero  

A szállodák és éttermek összefogásának köszönhetően 2025. február 2-a óta vasárnaponként 300 rászoruló jut egy-egy tányér meleg ételhez.
Az Accor valóban egyedi élményeket kínáló brandje idén további házakkal bővül

Az Accor valóban egyedi élményeket kínáló brandje idén további házakkal bővül 

Európa-szerte tovább bővül az egyedi szálláshelyeket kínáló Handwritten Collection.
Fontos mérföldkő a hostellánc életében

Fontos mérföldkő a hostellánc életében 

Új szintre lépett az a&o Hostels minőségirányítása.
Újabb TRIBE szálloda ennél a reklámügynökségnél

Újabb TRIBE szálloda ennél a reklámügynökségnél 

A Grayling Hungary nemzetközi kommunikációs ügynökség tovább bővíti ügyfélportfólióját.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.