Nem tetszik a szállodám? Mars innen!

Angol szállodatulajdonos kidobja a vendéget a szobából a rossz értékelés után.

Egy osztrák napilap közleménye szerint egy brit szállodatulajdonos Blackpoolban "lerázta" a nemkívánatos vendéget. Kidobta a párt a szállodaszobából, miután az - nyilvánvalóan röviddel megérkezése után - Smartphone-on negatív értékelést adott le a szállodáról egy online szállodai értékelő weboldalon.

Néhány évvel ezelőtt még csak egy poros panaszláda volt a szokásos és gyakran az egyetlen diszkrét lehetőség a szállodavendégek számára, hogy kifejezzék nemtetszésüket a kiválasztott szállodában - és a kimenetel bizonytalan volt.

De ez már régen a múlté. Az internet alaposan forradalmasította a szállodaiparban a "panaszügyek"-et: a szállodavendégek ma online portálokon teszik közzé tapasztalataikat, amelyek nyilvánossá teszik azokat webhelyeiken az interneten. A mobil kommunikáció még jobban felgyorsítja ezt a folyamatot, mint ahogy azt az említett esetben láthattuk.

A negatív szállodaértékelések tíz leggyakoribb oka

A hotel.info megvizsgálta a vendégek kommentárjait a több mint egy millió szállodai értékelés esetén és a következőkben ismerteti a negatív szállodakritikák tíz leggyakoribb okát:

- Reggeli: Túl drága reggeli, amely minőségében és bőségében nincs arányban az árral. Kis választék. A feltöltés/asztalterítés új vendégek számára nem elég gyors. Nem friss, már régebben kihelyezett étel.

- Parkolás: Túl magasnak tűnő árak a parkoló és a mélygarázs használatáért, a szállodatulajdonosok ismételten téves adatai a honlapokon az árakra és a rendelkezésre állásra vonatkozóan.

- Zaj: Kevesebb a panasz a központi fekvésre és az ennek megfelelő sűrű közlekedésre, mint a szobafalak túl nagy hangáteresztésére és az ablakok gyenge zajszigetelésére.

- Szoba mérete: Különösen az észek-amerikai vendégeknek nem tetszenek az európai szállodákban a gyakran túl kicsi szállodaszobák és a szűk fürdőszobák. -

- Szolgáltatás/barátságosság (MTI)


Díjazták a WING szállodáját a nívós ingatlanfejlesztési versenyen

Díjazták a WING szállodáját a nívós ingatlanfejlesztési versenyen 

Különdíjat nyert a dual-branded ibis&TRIBE Budapest Stadium hotel.
Budapestre is berobogott a Pullman francia életérzést rejtő hálókocsija

Budapestre is berobogott a Pullman francia életérzést rejtő hálókocsija 

November 21-én egy varázslatos érzékszervi utazással zajlott a Pullman Happenings rendezvénysorozat első magyarországi eseménye, amelynek művészi koncepcióját Demeter Richárd álmodta meg.
Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén 

Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel

Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel 

Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón

Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón 

November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival 

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon

„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon 

A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából

Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából 

Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten

Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten 

Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.