Nem tetszik a szállodám? Mars innen!

Angol szállodatulajdonos kidobja a vendéget a szobából a rossz értékelés után.

Egy osztrák napilap közleménye szerint egy brit szállodatulajdonos Blackpoolban "lerázta" a nemkívánatos vendéget. Kidobta a párt a szállodaszobából, miután az - nyilvánvalóan röviddel megérkezése után - Smartphone-on negatív értékelést adott le a szállodáról egy online szállodai értékelő weboldalon.

Néhány évvel ezelőtt még csak egy poros panaszláda volt a szokásos és gyakran az egyetlen diszkrét lehetőség a szállodavendégek számára, hogy kifejezzék nemtetszésüket a kiválasztott szállodában - és a kimenetel bizonytalan volt.

De ez már régen a múlté. Az internet alaposan forradalmasította a szállodaiparban a "panaszügyek"-et: a szállodavendégek ma online portálokon teszik közzé tapasztalataikat, amelyek nyilvánossá teszik azokat webhelyeiken az interneten. A mobil kommunikáció még jobban felgyorsítja ezt a folyamatot, mint ahogy azt az említett esetben láthattuk.

A negatív szállodaértékelések tíz leggyakoribb oka

A hotel.info megvizsgálta a vendégek kommentárjait a több mint egy millió szállodai értékelés esetén és a következőkben ismerteti a negatív szállodakritikák tíz leggyakoribb okát:

- Reggeli: Túl drága reggeli, amely minőségében és bőségében nincs arányban az árral. Kis választék. A feltöltés/asztalterítés új vendégek számára nem elég gyors. Nem friss, már régebben kihelyezett étel.

- Parkolás: Túl magasnak tűnő árak a parkoló és a mélygarázs használatáért, a szállodatulajdonosok ismételten téves adatai a honlapokon az árakra és a rendelkezésre állásra vonatkozóan.

- Zaj: Kevesebb a panasz a központi fekvésre és az ennek megfelelő sűrű közlekedésre, mint a szobafalak túl nagy hangáteresztésére és az ablakok gyenge zajszigetelésére.

- Szoba mérete: Különösen az észek-amerikai vendégeknek nem tetszenek az európai szállodákban a gyakran túl kicsi szállodaszobák és a szűk fürdőszobák. -

- Szolgáltatás/barátságosság (MTI)


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.