Egy osztrák napilap közleménye szerint egy brit szállodatulajdonos Blackpoolban "lerázta" a nemkívánatos vendéget. Kidobta a párt a szállodaszobából, miután az - nyilvánvalóan röviddel megérkezése után - Smartphone-on negatív értékelést adott le a szállodáról egy online szállodai értékelő weboldalon.
Néhány évvel ezelőtt még csak egy poros panaszláda volt a szokásos és gyakran az egyetlen diszkrét lehetőség a szállodavendégek számára, hogy kifejezzék nemtetszésüket a kiválasztott szállodában - és a kimenetel bizonytalan volt.
De ez már régen a múlté. Az internet alaposan forradalmasította a szállodaiparban a "panaszügyek"-et: a szállodavendégek ma online portálokon teszik közzé tapasztalataikat, amelyek nyilvánossá teszik azokat webhelyeiken az interneten. A mobil kommunikáció még jobban felgyorsítja ezt a folyamatot, mint ahogy azt az említett esetben láthattuk.
A negatív szállodaértékelések tíz leggyakoribb oka
A hotel.info megvizsgálta a vendégek kommentárjait a több mint egy millió szállodai értékelés esetén és a következőkben ismerteti a negatív szállodakritikák tíz leggyakoribb okát:
- Reggeli: Túl drága reggeli, amely minőségében és bőségében nincs arányban az árral. Kis választék. A feltöltés/asztalterítés új vendégek számára nem elég gyors. Nem friss, már régebben kihelyezett étel.
- Parkolás: Túl magasnak tűnő árak a parkoló és a mélygarázs használatáért, a szállodatulajdonosok ismételten téves adatai a honlapokon az árakra és a rendelkezésre állásra vonatkozóan.
- Zaj: Kevesebb a panasz a központi fekvésre és az ennek megfelelő sűrű közlekedésre, mint a szobafalak túl nagy hangáteresztésére és az ablakok gyenge zajszigetelésére.
- Szoba mérete: Különösen az észek-amerikai vendégeknek nem tetszenek az európai szállodákban a gyakran túl kicsi szállodaszobák és a szűk fürdőszobák. -
- Szolgáltatás/barátságosság (MTI)