Rossz módszernek tűnik a válságkezelésre, hogy az azonos piaci szereplők másolják egymást: például szállodák honlapjaikon vagy hirdetésekben akciót hirdetnek akció hátán. Ez a megújulás, a megtisztulás időszaka is lehet egy kisebb vagy nagyobb cég életében. A próbavásárlás pedig, mondta végül a szakember, egy fajta iránytű lehet a változó világban, amivel egyfajta piaci stabilitás is megvalósítható.
Míg a 2007 októberében szervezett első eseményen a próbavásárlás módszerét járták körbe, addig az idei konferencián a fő hangsúly a módszer minőségbiztosításban játszott szerepén, illetve azon alapult, hogy a válság idején az ügyfelek miként növelhetik versenyképességüket a vevőkiszolgálás fejlesztése, ezen belül a próbavásárlás segítségével. A konferencián bemutatkozott továbbá a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj kezdeményezés is, amely a „legügyfélbarátabb” vállalat évenkénti megválasztását tűzte ki célul.
Míg a 2007 októberében szervezett első eseményen a próbavásárlás módszerét járták körbe, addig az idei konferencián a fő hangsúly a módszer minőségbiztosításban játszott szerepén, illetve azon alapult, hogy a válság idején az ügyfelek miként növelhetik versenyképességüket a vevőkiszolgálás fejlesztése, ezen belül a próbavásárlás segítségével. A konferencián bemutatkozott továbbá a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj kezdeményezés is, amely a „legügyfélbarátabb” vállalat évenkénti megválasztását tűzte ki célul.