December óta gondolkodott az Origo egy online választási műsor elkészítésén, amire Weyer Balázs, a hírportál főszerkesztője Bárdos Andrást kérte fel. Az együttműködés egyelőre csak erre a műsorfolyamra szól, ami a választásokig tart, és a tervek szerint hétfőtől minden nap jelentkezik majd.
Egy-egy epizód hét-nyolc perces lesz, a következő hetekben pedig összesen negyven-ötven olyan közéleti személyiség és politikus fog megszólalni a műsorokban olyan témákban, amik a pártok kampányhadjáratai során háttérbe szorulnak.
Bárdos András a Kreatív Online-nak elmondta: „Gőzöm sincs, mennyire más internetre műsort készíteni, mint tévére”. Az új kihívással kapcsolatban kiemelte: „Egész életemet úgy éltem le, hogy csak másnap szembesültem azzal, hogy előző nap jól dolgoztam-e”.
Weyer Balázs, az Origo főszerkesztője a műsor költségeiről annyit árult el, hogy jóval olcsóbb, mint klasszikus tévéműsort csinálni. Bárdos mellett egy hat-nyolc fős stáb fog dolgozni, akik egy részét újonnan vették fel a portálhoz. A főszerkesztő elmondta, hogy Bárdos műsora csak online fog futni, nem volt több idejük televíziós és mobilos fejlesztésre. Weyer megosztotta még, hogy ez nem az a tematika, amire könnyen szponzorokat lehet találni, és nincs is semmiféle nézettségi szám, amit a műsornak teljesítenie kell.
Bárdos András szerződtetése nem az egyetlen nagy igazolása az Origónak az utóbbi időben. Vaszily Miklóst január végén nevezték ki az Origo vezérigazgatójának a távozó Fischer András helyére, majd pár nappal később Novák Péter vezérigazgató helyettessé való kinevezését jelentette be a portál.