2018-ban az AccorHotels Magyarország 19 szállodája közül az egyiket, a Mercure Budapest City Centert érte a megtiszteltetés, hogy elnyerje az Év Szállodája elismerést.
Az Év Szolgáltója Díjakat a MUISZ kiemelt turisztikai szereplőknek adja át, melyeket pályázat útján választanak ki. A Mercure Budapest City Center szállodának rövid időn belül ez a második elismerése, hiszen az Év Szállodája díj mellett döntőbe jutott a Gastor&Hotel Design Award versenyén az Év Hoteldesign Lobbija kategóriában is. „Rendkívüli büszkeséggel tölt el, hogy az elmúlt két év munkájának gyümölcse beérni látszik. Mindvégig arra törekedtünk, hogy szállodánk felújításával, minőségi és innovatív megújulásával új dimenziókat nyissunk a szolgáltatásiparban. Igazi öröm számomra, hogy ezt a kemény munkát, olyan neves szakmai szervezet, mint a Magyar Utazási Irodák Szövetsége is elismeri” – nyilatkozta Marics József, a Mercure Budapest City Center szállodaigazgatója.
A 239 szobás Mercure Budapest City Center ikonikus szálloda a pesti Belváros főutcájára épült Finta József tervei alapján. A hotel 2007 márciusa óta tartozik az AccorHotels Mercure márkájához, 2015 óta pedig az AccorHotels többi közép-kelet-európai szállodái mellett az Orbis Csoport üzemelteti. A szálloda 2016/17-ben teljes körű felújításon esett át. A felújítás után megújult többek között a szálloda lobbija. Az új lobbi nyitott és megnyugtató hangulatot áraszt, egyszerűvé és kellemes élménnyé téve a becsekkolási folyamatot.
A vendégek érkezéskor azonnal a szálloda különleges WineStone éttermébe érkeznek. A megújult lobbi nem csupán működése miatt különleges Budapesten, hanem design-kialakítását tekintve is. A szálloda WineStone étterme igazi regionális szállodaipari innováció, 2013-ban indult Lengyelországból.
Az Orbis & AccorHotels 19 szállodával rendelkezik Magyarországon minden hotel-szegmenst lefedve a luxustól az economy kategóriáig és jelenleg a teljes magyarországi hálózat felújítását és fejlesztésén dolgozik. „Stabil növekedést figyeltünk meg 2018-ban. Az előző évhez képest 9%-os növekedést tapasztaltunk a forgalmunkban és minden szállodánk nagyon jól teljesít, átlagosan 12%-os elérhető szobaár utáni bevétel (RevPAR) növekedéssel, melyet főleg az átlagos szobaár 10%-os növekedése hajtott. Ezek a pozitív eredmények minden üzletágunkon belül tapasztalhatóak voltak, mind az economy és a midscale és upscale szegmensben. 2018-ban az Orbis & AccorHotels magyarországi portfoliójának a fejlesztésére koncentráltunk és nagyszerű megtiszteltetés számunkra ez a különleges elismerés” – tette hozzá Sabina Bartyzel, az AccorHotels Marketplace Leadere Magyarországon.
Forrás: AccorHotels.com