A növekedés hátterében a foglalások és a vendégéjszakák számának 10 százalékos emelkedése áll, a szobaárak az időszakban alig emelkedtek. Ed Donaldson, a lánc amerikai marketingigazgatója szerint minden jel a luxus utazók folyamatos visszatérésére utal. Az SLH házak legfőbb küldőpiaca az USA, ahonnan a foglalások 60 százaléka érkezik. Az idei első negyedéves eredmény a tavalyi azonos időszakhoz képest jelentős, 40 százalékos foglalásnövekedést mutat Németországból és 23 százalékos növekedést Franciaországból. Az SLH utasok két legkedveltebb desztinációja továbbra is az USA és az Egyesült Királyság maradt, a foglalások 60 százaléka ezekbe az országokba irányul. Az olasz és francia szállodák iránt is jelentősen, 26 és 11 százalékkal nőtt az érdeklődés az időszakban. Így az első öt legkedveltebb SLH úticél az USA, az Egyesült Királyság, Francia, Spanyol és Olaszország. Az internet is egyre jelentősebb szerepet játszik a szállodalánc életében, az idei első negyedévben 54 százalékkal nőtt a világhálón keresztül érkezett foglalások száma a 2004-es január-március időszakhoz képest.
SLH: 14 százalékos bevétel növekedés az első negyedben
A Small Luxury Hotels of the World (SLH) szállodalánc az idei első negyedévében 14 százalékkal több bevételt ért el, mint a tavalyi év azonos időszakában.
Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben
Második alkalommal hirdette meg a szálloda egész napos, ingyenes programját május 11-én, szombaton.
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Új szállodai brand érkezik Budapestre
Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész
Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton
Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások
Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája
Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton
Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50
Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén
Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Interjú
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”
Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal
Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.